یک شانزدهم جام حذفی
مدعیان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران این هفته به مصاف حریفان نه چندان مطرح خود می‌روند.
دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران در حالی روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه برگزار می‌شود که تیم‌های مدعی در برابر حریفان نه چندان مطرحی پا به میدان می‌گذارند.

پنج شنبه ۲۴ مهرماه

شهرداری اردبیل - صبای قم / ساعت14

نماینده اردبیل در رقابت‌های لیگ دسته یک که تلاش می‌کند خود را به لیگ بر‌تر برساند، حالا در جام حذفی نیز تلاش می‌کند تا شگفتی ساز باشد. شهرداری اردبیل که سرمایه گذاری بسیاری را برای موفقیت انجام داده، می‌خواهد در جام حذفی به عنوان نماینده اردبیل قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.

شهرداری اردبیل باید در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف شاگردان صمد مرفاوی برود که این روز‌ها در لیگ بر‌تر با انگیزه بسیار زیادی به مصاف حریفان می‌روند.

گسترش فولاد تبریز - شهدای ارتش اصفهان /14

گسترش فولاد تبریز که در این فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر در حد و اندازه‌های خوبی ظاهر نشده، می‌خواهد با هدایت فراز کمالوند در جام حذفی نا‌کامی‌های خود را جبران کند. البته آن‌ها در گام اول مقابل یک تیم گمنام قرار گرفته و بر روی کاغذ کار دشواری برای صعود ندارد.

کیان بختیاری شهرکرد - سایپای البرز /14

حضور یک نماینده از شهرکرد نکته‌ای قابل توجه در رقابت‌های جام حذفی است. کیان بختیاری شهرکرد باید از سایپایی میزبانی کند که در هفته‌های اخیر لیگ بر‌تر خوب ظاهر شده و حال می‌خواهد در جام حذفی نیز تا مراحل بالا‌تر پیش برود.

فجر شهید سپاسی - استقلال خوزستان / 14:30

در نخستین دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی فجر شهید سپاسی از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند. فجر که فصل گذشته با کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته یک فوتبال ایران سقوط کرد، حالا امید بسیاری دارد تا بتواند در جام حذفی خود را تا مراحل بالا برساند.

راه‌آهن تهران - پاس همدان / 14:30

راه آهن تهران با هدایت حمید استیلی با امیدهای بسیاری لیگ بر‌تر را آغاز کرد ولی نتواست جایگاه خوبی را در جدول بدست آورد. حمید استیلی و شاگردانش امیدوار هستند تا بتوانند در جام حذفی این ناکامی را جبران کنند.

ذوب‌آهن اصفهان - پیام چغادک بوشهر /16:50

ذوب‌آهن اصفهان هم که این روزهای در رقابت‌های لیگ بر‌تر حال و روز خوبی ندارد، در نخستین دیدار خود در جام حذف به مصاف تیم گمنام پیام چغادک بوشهر می‌رود.

پرسپولیس تهران - کارگر بنه گز بوشهر / 16.50

در مهم‌ترین دیدار روز پنج شنبه پرسپولیس تهران میزبان کارگر بنه گز بوشهر است. پرسپولیس تهران که در جدول رده بندی لیگ برتر رتبه نهم را در اختیار دارد امیدوار است تا بتواند از راه جام حذفی خود را به آسیا نزدیک کند. سرخپوشان به نظر در گام نخست کار دشواری را ندارند.

نفت مسجد سلیمان - نیروی زمینی تهران / 17.00

تیم تازه لیگ برتری نفت مسجد سلیمان که در هفته‌های اخیر با کادرفنی جدید پا به میدان می‌گذارد، در نخستین دیدار خود در جام حذفی به مصاف نیروی زمینی می‌رود. نفت مسجد سلیمان که در جدول رده بندی لیگ بر‌تر رتبه آخر را در اختیار دارد و برای اعاده حیثیت در رقابت‌های جام حذفی حاضر می‌شود.

جمعه ۲۵ مهرماه

پدیده مشهد - خونه به خونه بابل / 14.00

تیم تازه لیگ برتری پدیده که با سرمایه گذاری خوبی پا به این رقابت‌ها گذاشته می‌خواهد در جام حذفی نیز عملکرد درخشانی داشته باشد. شاگردان مرزبان برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی به نظر کار دشواری را در پیش ندارند.

پارسه تهران - فولاد خوزستان / 14.00

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر در اولین گام به مصاف تیم دسته یکی پارسه تهران می‌رود. فولاد که در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد می‌خواهد در جام حذفی موفق عمل کند.

فولاد با هدایت اسکوچیچ نمی‌خواهد این فصل را بدون جام سپری کند و شاید راه رسیدن به جام را در جام حذفی ببیند.

تراکتورسازی تبریز - کارون اهواز / 14.30

مدافع قهرمانی رقابت‌های جام حذفی در اولین گام به مصاف یکی دیگر از نمایندگان اهواز می‌رود. تراکتور که این روز‌ها در رقابت‌های لیگ نیز در صدر جدول حضور دارد حالا می‌خواهد در جام حذفی نیز به جام برسد.

صنعت ساری - ملوان بندرانزلی / 14.30

ملوان بندر انزلی با هدایت سرمربی جدید خود می‌خواهد در جام حذفی ناکامی در لیگ بر‌تر را جبران کند. ملوان در حالی به مصاف یکی از نمایندگان ناشناخته شمال ایران می‌رود که انگیزه زیادی برای کسب نتیجه دارد.

ملوان باید اولین دیدار خود را با کادرفنی جدید را در جام حذفی برگزار کند و به همین خاطر انگیزه بسیار زیادی برای کسب نتیجه دارد.

پیکان تهران - بهمن شیراز / 16.50

پیکان که در طول رقابت‌های لیگ بر‌تر عملکرد متناوبی را داشته باید برای رسیدن به مراحل بالا‌تر در جام حذفی ثابت قدم باشد. پیکان با داشتن چند بازیکن تلاش می‌کند تا حداقل در جام حذفی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

شنبه ۲۶ مهرماه

گل گهر سیرجان – سپاهان / 14.00

سپاهان مدعی در گام نخست جام حذفی در برابر گل گهر سیرجان صف آرایی می‌کند. سپاهان هم مانند دیگر تیم‌های مدعی بر روی کاغذ شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد.

استقلال اهواز - نفت تهران / 17.00

نفت تهران که مانند فصل گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر در این فصل نیز عملکرد خوبی رابه نمایش گذاشته، در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف استقلال اهواز می‌رود.

فولاد نوین اهواز – استقلال تهران / 19.00

استقلال تهران در گام نخست خود برای رسیدن به جام قهرمانی، احتمالا بدون ملی پوشان خود به مصاف فولاد نوین اهواز می‌رود. البته استقلال به نظر بدون ملی پوشان هم در مرحله یک شانزدهم نهایی کار دشواری را برابر فولاد نوین در پیش ندارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد
اومانیا به پرسپولیس پیوست
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد