نتایج جام حذفی
در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران گسترش فولاد و سایپا البرز با برتری برابر حریفان خود به دور بعد صعود کردند. صبای قم نیز با شکست مقابل شهرداری اردبیل از جام حذفی حذف شد.
در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ذوب‌آهن اصفهان میزبان چغادک بوشهر بود که در نهایت 3 بر صفر میهمان بوشهری‌اش را شکست داد. گل‌های ذوب‌آهن را در این دیدار مهدی رجب‌زاده، اکبر ایمانی و احسان پهلوان به ثمر رساندند.

نفت مسجدسلیمان نیز دو بر صفر میزبانش نیروی زمینی را شکست داد و به دور بعد صعود کرد. برای نفت مسجد سلیمان حمید بوحمدان و کارلوس دس‌سانتوز گلزنی کردند.

راه آهن تهران میزبان پاس همدان بود که این بازی در نهایت با برتری 2 بر یک راه آهن به پایان رسید. فجر نیز میزبان استقلال خوزستان بود که در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریفش شد.

گسترش فولاد تبریز از ساعت 14 میزبان شهدای ارتش اصفهان بود که این بازی در نهایت با برتری سه بر صفر نماینده تبریز به پایان رسید.

در دیگر دیدار امروز نیز سایپای البرز از ساعت 14 مهمان کیان بختیاری شهرکرد بود که این بازی در نهایت با برتری 6 بر صفر سایپا به پایان رسید.

شهرداری اردبیل نیز میزبان صبای قم بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر نماینده اردبیل به پایان رسید و صبای قم با این نتیجه از جام حذفی، حذف شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
مصاف مدعیان با گمنام ها در یک شانزدهم جام حذفی
درخواست ازدواج ستاره مشهور فوتبال از تنیسور معروف
تیپ عجیب امیر تتلو در تمرین پرسپولیس + تصاویر
اتومبیل آقای کوتوله والیبال + عکس
سنگ تمام قرمزها برای دختر ضد آبی! + عكس