دربی ایرانی‌های قطر
الأهلی در آغاز هفته هفتم لیگ ستارگان قطر میزبان السد بود و در حالیکه سید جلال حسینی و مجتبی جباری را در اختیار داشت با نتیجه دو بر یک برابر السد تن به شکست داد.
هفته هفتم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد. العربی که در خانه الوکره به میدان رفت نمایش بسیار خوبی داشت و توانست با نتیجه چهار بر دو برابر حریف خود به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد. اشکان دژاگه در این دیدار در ترکیب اصلی العربی به میدان نرفت اما روی نیمکت حضور داشت. العربی با این پیروزی 11 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده الأهلی که در خانه از السد پذیرایی کرد و نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود تن به شکست داد.در این دیدار سید جلال حسینی و مجتبی جباری در ترکیب اصلی الأهلی به میدان رفتند و نتوانستند مانع از شکست تیم خود شوند. الأهلی با این شکست 10 امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول رده بندی سقوط کرد.

الشحانیه در حضور پولادی تحقیر شد

در دربی ایرانیهای قطر این تیم پژمان منتظری بود که توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار مهرداد پولادی برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما شب تلخی را پشت سر گذاشت و نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش برابر یاران پژمان منتظری شود.

در ادامه هفته هفتم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی در دربی ایرانی ها الشحانیه در خانه از ام صلال پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر صفر ام صلال به پایان رسید.

الشحانیه که چند روز پیش مهرداد پولادی را به خدمت گرفت در این دیدار برای نخستین بار از این بازیکن ایرانی استفاده کرد اما مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی این تیم در لیست هجده نفره هم قرار نگرفت.

ام صلال در این دیدار پژمان منتظری را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت. هر سه گل ام صلال را در این دیدار "عبدالقادر الیاس ادم" به ثمر رساند.

الشحانیه با این شکست 4 امتیازی باقی ماند اما ام صلال 8 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد

در دیگر دیدار برگزار شده الخور در خانه از الغرافه پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
مهرداد پولادی به الشحانیه پیوست
علی دایی در مهد کودک دخترش + عكس
فرهاد مجیدی و گلزار در کنسرت خواننده محبوب + عکس
اتهام فساد اخلاقی به اوزیل + عکس
توضیح امیر غفور درباره دست کشیدن بر سر دختر کره ای + عکس