سپاهان
مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت‌های مطرح شده توسط حمید درخشان، مبنی بر سرباز بودن شجاع خلیل زاده، گفت: خلیل‌زاده معافیت قانونی گرفته و هم اکنون نیز دانشجو است.
مهرزاد خلیلیان با اشاره به این که شجاع خلیل‌زاده هم اکنون دانشجو است و تمامی موارد قانونی را برای دریافت کارت معافیت از خدمتش گذرانده است، اظهار کرد: شجاع تمامی کمیسیون‌های مربوطه را طی کرده و کارت معافیتش تایید شده، مستند و کاملا قانونی است.

وی ادامه داد: باید ابلاغیه‌هایی که از طرف سازمان لیگ می‌آید مورد وثوق افراد باشد، لذا نمی‌توان در این زمینه به راحتی کسی را متهم کرد و چنین صحبت‌هایی نیازمند مستندات است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که ما از این موضوع دفاع نمی‌کنیم، ولی صحبت پیرامون چنین مسائلی قاعده و قانون خاص خودش را دارد، گفت: هر کسی صحبتی دارد باید مطالباتش را از طریق سازمان لیگ درخواست کند و به جای مطرح کردن چنین مواردی در رسانه‌ها بهتر است چنین مسائل حساسی از طریق مراجع مربوطه پیگیری شود.

خلیلیان ادامه داد: مقامات مسئول در زمینه بررسی کارت‌های معافیت وجود دارند و صحبت‌های درخشان در این زمینه وارد نیست و این کار پر التهاب باز هم از باشگاه پرسپولیس شروع شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: با وجود احترامی که برای حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس قائل هستم، او باید به عنوان یک مربی قدیمی و کار کشته بداند که چنین مسائلی نباید به راحتی در رسانه‌ها مطرح شود، چرا که خود بازیکن ممکن است نسبت به چنین مسایلی موضع‌گیری کند.

وی درباره باخت روز گذشته سپاهان مقابل تیم گل گهر سیرجان، اظهار کرد: ما نه به تیم سیرجانی و نه به عملکرد ضعیف خودمان باختیم، بلکه سپاهان روز گذشته به "ایران ایر" باخت.

خلیلیان ادامه داد: این اتفاق اسباب تاسف و تاثر است که مردم ما که باید با غرور و عزت زندگی کنند اینقدر سختی را در زندگی تحمل کنند. تیم سپاهان قبل از بازی با گل گهر سیرجان از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 19 در فرودگاه منتظر هواپیما بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تشکر از مقامات استانی و معاون سیاسی، گفت: هر چند مقامات استانی در نهایت باعث شدند که ساعت 19 موجبات پرواز تیم را فراهم کنند، اما این اتفاق چه فایده‌ای داشت و مشخص است که هر بازیکنی هم که جای بازیکنان ما بود وا می‌داد.

وی افزود: از رییس ایران ایر و روش‌های این هواپیمایی به شدت آزرده‌ایم و نمی‌دانیم شکایت خود را به کجا ببریم و از چه کسی گله کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
سپاهان از جام حذفی کنار رفت
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس