یک هشتم جام حذفی
میزبانان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند.
پس از پایان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، بعدازظهر امروز مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم برگزار شد و میزبانان بازی‌های این مرحله مشخص شدند. این قرعه‌کشی تنها مختص به سه دیدار بود و میزبان 5 دیدار دیگر به دلیل قانون سازمان لیگ از پیش تعیین شده بود.

بر اساس قانون سازمان لیگ قرعه‌کشی تنها برای تیم‌هایی انجام می‌شود که در مرحله قبل هر دو مهمان یا میزبان بوده‌اند. بدین ترتیب قرعه‌کشی برای تعیین میزبان برای بازی‌های پرسپولیس برابر راه آهن، صنعت ساری با پیکان و پدیده مشهد با گسترش فولاد برگزار شد و گسترش فولاد، پرسپولیس و صنعت ساری به عنوان میزبانان این بازی‌ها مشخص شدند.

بر اساس برنامه اعلام شده 6 بازی مرحله یک هشتم در روز 4 آبان برگزار می‌شود و 24 ساعت بعد بازی استقلال برابر پارسه و همچنین نفت تهران برابر شهرداری اردبیل آخرین دیدارهای این مرحله خواهند بود.

همچنین با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس در این مرحله میزبان شده‌اند و همچنین مخالفت مجموعه ورزشی آزادی با میزبانی از بازی دو تیم طی 24 ساعت، برای مشخص شدن محل بازی این دو تیم قرعه‌کشی برگزار شد که در نهایت میزبانی در ورزشگاه آزادی به تیم استقلال رسید.

با این حال محمود خوردبین از سازمان لیگ 48 ساعت فرصت خواست تا بتواند نظر مثبت مدیران مجموعه ورزشی آزادی را برای میزبانی از بازی پرسپولیس برابر راه آهن جلب کند.

در صورتی که ورزشگاه آزادی با درخواست پرسپولیس موافقت نکند، دیدار این تیم برابر راه آهن در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال و فولاد نوین
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس