هفته دوازهم لیگ برتر
تیم فوتبال راه‌آهن تهران با یک گل سپاهان اصفهان را شکست داد.
* تیم‌های ملوان بندرانزلی و نفت تهران در هفته دوازهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار پر برخورد ابتدا حسین ابراهیمی از تیم نفت در دقیقه 13 کارت زرد گرفت. پس از او حسن جعفری بازیکن تیم ملوان در دقیقه 39 با کارت زرد جریمه شد. حسن جعفری در دقیقه 56 دو کارته شد تا تیم ملوان از این پس با 10 بازیکن به کار خود ادامه دهد.

در ادامه نفت تهران در دقیقه 87 توسط غلامرضا رضایی به گل رسید تا با یک گل از حریف خود پیش افتد اما این پایان کار نبود و سعید یوسف‌زاده در دقیقه (5+90) برای تیم میزبان گلزنی کرد تا دو تیم به تساوی رضایت دهند.

* دیدار تیم‌های راه‌آهن تهران و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی برگزار شد و در پایان این تیم راه‌آهن بود که با یک گل پیروز شد تا سپاهانی‌ها دست خالی به اصفهان بازگردند.

در دقیقه 34 محمد حسین پور برای تیم راه‌آهن تهران گلزنی کرد تا این تیم با یک گل از سپاهان پیش افتد.

سپاهان در این دیدار با اخراج احسان حاج‌صفی در دقیقه 60 ده نفره به کار خود پایان داد. این دومین شکستی است که در هفته اخیر پس از حذف از جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان به دست می‌آورد.

* دیدار ذوب‌آهن و فولاد خوزستان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر تیم اهوازی به پایان رسید. تک گل این دیدار را ساسان انصاری در دقیقه 73 به ثمر رساند. ضمن آن که سروش رفیعی در دقیقه 12 یک ضربه پنالتی را به ضرر فولاد از دست داد.

فولاد با این سه امتیاز با 21 امتیاز به رده سوم صعود کرد و ذوب آهن با یازده امتیاز همچنان در رده یازدهم باقی ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال و پدیده
مازراتی علی دایی + عکس
رشوه دادن فوتبالیست مشهور به پلیس + عکس
ستاره والیبال در نامزدی خواهرش غافلگیر شد + تصاویر
عابدزاده در کنسرت خواننده محبوب پاپ + عکس