جدایی 5 بازیکن از ملوان
مالک باشگاه ملوان می‌گوید جدایی 5 نفر از جمع انزلی‌چی‌ها قطعی شده و احتمال اضافه شدن سه نفر دیگر به این لیست نیز وجود دارد.
پس از اعلام جدایی 5 بازیکن تیم ملوان از این تیم، مالک انزلی‌چی‌ها از احتمال اضافه شدن سه نفر دیگر به این لیست خبر داد.

محجوب با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این 5 نفری که در لیست مازاد باشگاه ملوان هستند مد نظر کادرفنی و مسئولان باشگاه قرار نگرفته‌اند. البته برخی از این بازیکنان از ابتدا خود را به ملوان تحمیل کردند و می‌دانستند که به درد ملوان نمی‌خورند.

او در مورد حق و حقوق این بازیکنان پس از جدایی نیز گفت: باشگاه ملوان حق کسی را ضایع نمی‌کند و البته در این میان پول مفت هم به کسی نمی‌دهد و امیدوارم برخی از این بازیکنان حرمت خود را به عنوان یک ورزشکار حفظ کنند و بدانند.

مالک باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: علاوه بر این 5 نفر سه نفر دیگر هم احتمال جدایی از ملوان را دارند که اگر در بازی‌های آتی نتوانند نظر سرمربی تیم را جلب کنند در لیست مازاد ملوان قرار می‌گیرند.

محجوب در مورد شرایط مهرداد اولادی در تیم ملوان نیز گفت: نام اولادی از ابتدا هم در بین لیست مازاد ملوان قرار نداشت و اعلام برخی اخبار مبنی بر جدایی این بازیکن از ملوان یا قرار گرفتن نام او در لیست مازاد این باشگاه کذب است.

جمال حسینی، محمد غلامی، مرتضی فلاحتی، حمید گلزاری و حسام یعقوبی 5 بازیکنی هستند که جدایی‌شان از ملوان قطعی شده است. قرار است به جای این بازیکنان، 6 بازیکن به همراه یک بازیکن آزاد جذب ملوان شوند. تاکنون نام محمدحسین مهرآزما، امیر شرفی، میثم کریمی، فرهاد سالاری پور، آرش افشین و رضا طاهری به عنوان بازیکنان سرباز برای اضافه شدن به جمع انزلی‌چی‌ها مطرح شده است. حسین ماهینی هم چند روز پیش با قراردادی به جمع ملوانی‌ها اضافه شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
موویسلویچ سرمربی ملوان شد
افتتاح گالری جواهرات همسر علی دایی + تصاویر
ورزشکار زن در تیم مردان + عکس
کودکی فرزاد و فرهاد مجیدی + عکس
تقدیر از فردوسی‌پور در جشنواره گزارش یک نگرانی + تصاویر