لیگ برتر
دو بازی از هفته پانزدهم در حالی برگزار می شود که از حساسیت خاصی برخوردار نیستند.
هفته‌ پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری دو دیدار در روز شنبه ادامه خواهد یافت.

* ذوب آهن – پدیده

ذوب آهن در بازی گذشته پیروزی بسیار ارزشمندی برابر ملوان به دست آورد. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی که یک بر صفر از ملوان عقب بودند با سه گل حریف را مغلوب کردند. حالا آنها باید میزبان پدیده‌ای باشند که کمی در هفته‌های اخیر دچار نوسان شده است.

ذوب آهن در صورت پیروزی در این دیدار از پائین جدول جدا می‌شود و می‌تواند با خیال راحت‌تری به تعطیلات نیم فصل برود. از سوی دیگر پدیده در صورتی که در این دیدار امتیاز از دست بدهد، کمی به منطقه سقوط نزدیک می‌شود که به هیچ وجه مورد رضایت مالکان متمول این باشگاه نخواهد بود.

* فولاد – صبای قم

فولاد این روزها حال خوبی دارد اما آنها در آستانه ورود به یک حاشیه جدید هستند. برخی شایعات حکایت از جعلی بودن کارت معافیت چند بازیکن دیگر این تیم می دهد و این چیزی نیست که اسکوچیچ و مدیران فولاد بتوانند براحتی از آن چشم پوشی کنند. با این همه فولاد این فرصت را دارد که این هفته صبا را شکست دهد و با موفقیت به تعطیلات نیم فصل برود.

در سوی دیگر میدان تیم صبا برای حفظ جایگاه ششمی اش در لیگ برتر در نیم فصل اول نیاز به امتیاز دارد و قطعا بدش نمی آید یک امتیاز از این دیدار بدست آورد؛ یک امتیازی که در اهواز بسیار ارزشمند است.

فولاد در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه سومی اش را در نیم فصل اول تثبیت می کند و البته نباید فراموش کرد که فاکتور جوان بودن تیم اسکوچیچ، چیزی است که در تیم مرفاوی هم وجود دارد.

هر دو دیدار روز شنبه رقابت های لیگ برتر ساعت 15 برگزار می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
اسامی محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر اعلام شد
همسر راجر فدرر بر ظاهر و تیپ او نظارت دارد + تصاویر
دو پیام تسلیت از سوی علی دایی منتشر شد
شادی سرخیل به خاک سپرده شد
استقلال در دربی مشکی می‌پوشد