سپاهان
پیکان و استقلال خوزستان نیم‌فصل را با تساوی به اتمام رساندند و سپاهان در زمین سایپا 2 بر 2 متوقف شد.
دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. در این دیدار که از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شده بود مهدی مومنی در دقیقه 3 برای استقلال خوزستان و معمر سوراکا در دقیقه 58 برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

در نیمه نخست این دیدار رضا رحقی، سرپرست تیم پیکان در دقیقه 29 از سوی داور این دیدار اخراج شد.

در نیمه نخست همچنین معمر سوراکا از پیکان و فرزاد جعفری و مجید حیدری از استقلال خوزستان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

پیکان و استقلال خوزستان با این یک امتیاز به ترتیب صاحب 17 و 16 امتیاز شدند تا در رده های 10 و 11 جدول قرار گیرند.

در ترکیب تیم پیکان، سیدمهدی رحمتی، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، مجید خدابنده‌لو، سیاوش یزدانی، سیدعلی حسینی، میلاد نوری، سعید دقیقی، معمر سوراکا، جهانگیر عسگری و امیرحسین فشنگچی بازی را شروع کردند.

همچنین 11 نفر استقلال خوزستان را پرویز کریمی، فرزاد جعفری، میثم دورقی، روح‌الله فیض‌الهی، محمد طیبی، میثم مجیدی، محمد مهدوی، مهدی مومنی، محمد اوسانی و موسی کولیبانی تشکیل می‌دادند.

توقف سپاهان در زمین سایپا

اما در دیگر بازی این هفته، سپاهان در کرج 2 بر 2 مقابل سایپا متوقف شد.

نیمه اول این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مجید جلالی تمام شد. در این دیدار میلاد میداودی در دقیقه 6 و مجتبی رمضانی در دقیقه 44 برای سایپا موفق به گلزنی شدند و تک‌گل سپاهان را نیز جواهر سوکای در دقیقه 39 به ثمر رساند.

اما در دقیقه 80 بازی عبداله کرمی با گل خود سپاهان را از شکست نجات داد تا بازی 2 بر 2 مساوی شود. سپاهان با این یک امتیاز 27 امتیازی شد و پس از نفت(27 امتیاز و تفاضل گل بهتر) در رده سوم جدول قرار گرفت. سایپا 26 امتیازی هم در مکان ششم قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
مصاف های نه چندان حساس در لیگ برتر
دو پیام تسلیت از سوی علی دایی منتشر شد
همسر راجر فدرر بر ظاهر و تیپ او نظارت دارد + تصاویر
شادی سرخیل به خاک سپرده شد
استقلال در دربی مشکی می‌پوشد