ابراهیم‌زاده
همکاری پیکان و ابراهیم‌زاده تنها یک نیم فصل دوام آورد.
منصور ابراهیم‌زاده پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر از سرمربیگری تیم فوتبال پیکان تهران برکنار شد.

اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان پس از برگزاری جلسات مختلف در ارزیابی عملکرد کادرفنی سرانجام به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند با منصور ابراهیم‌زاده ادامه همکاری داشته باشند و به همین خاطر این سرمربی را برکنار کردند.

ابراهیم‌زاده که ابتدای فصل به جای فرهاد کاظمی عهده‌دار سرمربیگری تیم فوتبال پیکان شد، در 15 دیدار خود 4 برد، 5 تساوی و 6 باخت به دست آورد و با 17 امتیاز و تفاضل گل 5- جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی را در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر کسب کرد. ابراهیم‌زاده پیش از پیکان عهده‌دار سرمربیگری تیم فوتبال راه آهن تهران بود.

پیکان در این فصل با جذب بازیکنان شاخصی چون مهدی رحمتی، سعید دقیقی، جی‌لوید ساموئل، میلاد نوری و سیاوش اکبرپور تلاش کرد تا بتواند در رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی قرار بگیرد اما پس از گذشت 15 هفته این اتفاق رخ نداد.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر هم ابراهیم ثنایی سرپرست باشگاه پیکان با کسب نتایج ضعیف، برای وارد کردن شوک به این تیم از سمت خود استعفا داد.

در جلسه امروز (دوشنبه) هیات مدیره باشگاه پیکان محمود شیعی و منصور ابراهیم‌زاده در مورد نتایج به دست آمده در طول نیم فصل به بحث و تبادل نظر پرداختند که در نهایت با توافقی دوستانه، تصمیم بر جدایی سرمربی کنونی تیم فوتبال پیکان گرفته شد.

سرپرست موقت باشگاه پیکان در این جلسه از زحمات ابراهیم‌زاده در طول 15 هفته هدایت تیم فوتبال پیکان تشکر و قدردانی کرد و هدیه‌ای را نیز به رسم یادبود به سرمربی پیشین سفیدپوشان پیکان داد.

در حالی که پیش از این زلاتکو کرانچار اصلی‌ترین گزینه برای هدایت سفیدپوشان پیکان به شمار می‌رفت اما حالا 4 مربی ایرانی شانس اصلی بر عهده گرفتن هدایت تیم پیکان به حساب می‌آیند.

پرویز مظلومی، یحیی گل‌محمدی، صمد مرفاوی و اصغر مدیرروستا چهار مربی‌ای هستند که از شانس بالاتری نسبت به کرانچار برای سرمربیگری پیکان برخوردارند. نکته جالب در این فهرست این است که گل‌محمدی و مرفاوی در حال حاضر با باشگاه‌های خود به عنوان سرمربی قرارداد دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
حضور علی دایی در پیکان تکذیب شد
ناهار مشترک فابرگاس به همراه نامزدش و همسر مسی + تصاویر
شام خانوادگی عابدزاده + عکس
تیپ جدید ستاره والیبال ایران + عکس
مجتبی محرمی هم وارد دنیای بازیگری شد + عکس