وفادارترین بازیکنان
ابراهیم صادقی با 16 سال حضور متوالی در تیم سایپا، وفادارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران است.
در روزگاری که بازیکنان بدنبال منافع اقتصادی بیشتر هستند و خیلی زود تیم‌هایشان را عوض می‌کنند، یافتن بازیکنانی با بیش از 10 سال سابقه در یک تیم کار سختی است اما در لیگ برتر ایران هنوز بازیکنانی حضور دارند که می‌توان لقب وفادار را روی آنها گذاشت:

1. ابراهیم صادقی از سال 78 تاکنون پیراهن تیم سایپا را بر تن دارد و در پایان این فصل به رکورد 16 سال حضور متوالی دست می‌یابد.

2. محرم نویدکیا از اولین بازی خود برای سپاهان در بهمن ماه 78 تاکنون عضو این تیم اصفهانی است. نویدکیا البته یک و نیم سالی را به بوخوم آلمان رفت و با کم کردن این زمان، او اکنون 14 و نیم سال است که پیراهن سپاهان را بر تن دارد.

3. مجید ایوبی مدافع چالوسی سایپا سومین بازیکن وفادار لیگ برتر است. او از تیر ماه 81 تاکنون برای سایپا بازی می‌کند و اکنون رکورد 12 و نیم سال پوشیدن پیراهن سایپا را پشت سر گذاشته است.

4. اسماعیل فرهادی بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان نیز رکورد 11 سال حضور در این تیم را یدک می‌کشد. فرهادی از دی‌ماه 82 که اولین بازی خود را برای ذوب آهن در لیگ برتر انجام داد، تا امروز عضو ذوب آهن است.

5. محسن بیات مدافع سابق صبا که همین چند روز پیش از این تیم جدا شد، 9 و نیم سال پیراهن صبا را بر تن کرد.

6. حسین پاپی هافبک ریزاندام سپاهان یکی از وفادارترین بازیکنان لیگ برتر است. او اولین بار مهر 83 برای سپاهان به میدان رفت و به جز یک فصل انتقال قرضی اجباری به تیم سپاهان نوین، تا امروز عضو سپاهان است و حدود 9 و نیم سال رکورد حضور در این تیم را دارد.

7. قاسم حدادی‌فر هافبک تیم ذوب آهن اصفهان نیز سابقه 9 سال حضور در این تیم را دارد. او البته برای رده‌های پایه ذوب آهن نیز بازی کرده است، اما اولین بار در فصل 83 برای ذوب آهن در لیگ برتر به میدان رفت. به جز حضور قرضی یک فصل در نفت آبادان و نیم فصل در تراکتورسازی، اکنون به یک دهه حضور در تیم بزرگسالان ذوب آهن نزدیک می‌شود.

8. علیرضا رمضانی مدافع چپ ملوان نیز اکنون نهمین سال حضورش در تیم بزرگسالان ملوان را سپری می‌کند. او اولین بار در فصل 85 برای ملوان در لیگ برتر به میدان رفت.

در بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیز آرش برهانی با 7 و نیم سال حضور و هادی نوروزی با 6 سال حضور، وفادارترین سرخابی‌های پایتخت در روزگار امروزی محسوب می‌شوند.

مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده و جلال رافخایی بازیکنان تیم ملوان نیز سابقه 8 سال حضور در این تیم را دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
آخرین خبرها از تیم ملی در استرالیا
مدل موی جدید علیرضا حقیقی + عکس
پسر بکام هنرپیشه می شود + عکس
حرکات نمایشی جوکوویچ در بازی رئال مادرید و آث میلان + تصاویر
پژمان جمشیدی در كنار مادرش + عكس