بازگشت محسن قهرمانی
محسن قهرمانی گفت: برای آغاز دوباره کار قضاوت خود، در لیگ استان سوت خواهم زد.
محسن قهرمانی داور خراسانی فوتبال که مدت‌ها از مستطیل سبز دور مانده بود در خصوص آخرین شرایط خود، اظهار کرد: آخرین جلسه‌ای که در هیات فوتبال خراسان رضوی داشتم مربوط به 8 روز پیش است که در آن جلسه صحبت‌هایی با برادران رییس هیات فوتبال استان داشتم.

وی ادامه داد: رئیس هیات فوتبال استان، دبیر و مسئول کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی در سفرهایی که به تهران داشتند به صورت جداگانه صحبت‌هایی با مسئولین فدراسیون و عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوران نیز داشتند.

قهرمانی با بیان اینکه فدراسیون همچون گذشته برای بازگشت من شرایطی را قرار داده بود، ‌تصریح کرد: با توجه به اتفاقات یک سال گذشته دیگر میلی به بازگشت ندارم ولی با صحبت‌هایی که با مهدی برادران رئیس هیات فوتبال استان داشتم در پایان اختیار تام را به وی دادم تا هر تصمیمی که به صلاح است بگیرد و وی نیز حسن نوری دبیر هیات را به عنوان وکیل من تعیین کرد.

این داور خراسانی ادامه داد: به همین دلیل یک نامه از طرف من به هیات فوتبال استان زده شد و قرار شد ادامه امور از این طریق در فدراسیون پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حتی شنیدم که گفته شده که چرا قهرمانی در استان کار نمی‌کند، ‌عنوان کرد: در حالی که خود را مدیون خراسان و فعالیت در این استان می‌دانم، داوری که در سطح لیگ برتر حضور داشته است طبیعتا سطح کارش به سوت زدن در لیگ‌های پایین‌تر همچون استان نمی‌خورد.

قهرمانی افزود: با این حال باز هم اعلام آمادگی کردم تا در لیگ استان قضاوت کنم و این کار را خواهم کرد.

این داور خراسانی همچنین با تاکید دوباره بر اینکه میلی به برگشت ندارم، گفت: دلیل آن نیز این است که خانواده‌ام راضی نیستند ولی با لطفی که مردم استان و همشهریان به من داشته‌اند و دوست دارند که دوباره به داوری بازگردم، به همین دلیل چشم گفتم و سر تعظیم فرود آوردم، به همین دلیل تمام اختیارات را به هیات فوتبال استان دادم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در کمیته داوران هیات فوتبال استان حضور ندارد، تصریح کرد: عباس‌نژاد پس از حضور در کمیته داوران استان از تمامی داوران و پیشکسوتان دعوت کرد که لبیک نیز گفته شد اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد من کلیدها را تحویل داده و از آن خارج شدم.

این داور خراسانی ادامه داد: متاسفانه من به شرایط موجود انتقاد زیادی دارم و از آنجایی که آدم رکی هستم نخواستم با حرف‌های خود عباس‌نژاد را رنجیده کنم.

قهرمانی ادامه داد: برای حضور در هیات فوتبال نیازمند وجود بستر برای کار هستیم و از این میان می‌توان به نبود ابزار اصلی کمیته داوران یعنی داور اشاره کرد. متاسفانه به دلیل عدم ساختار کمیته داوران پیشین در حال حاضر داور خوبی در استان نداریم که بخواهیم برای آن برنامه‌ریزی کرده و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

این داور خراسانی با بیان اینکه وضعیت داوری استان بی‌نهایت ضعیف است،‌ تصریح کرد: متاسفانه یکی از داوران حال حاضر استان در حالی که دور رفت لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده است تنها یک بار در لیگ برتر و یک بار در لیگ یک سوت زده است به همین دلیل وقتی داوری در کار خود ضعیف کار می‌کنند ما نمی‌توانیم حمایت‌های بیشتری از وی در فدراسیون داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تنها 45 روز است که کمیته داوران مدیریت جدید خود را دیده است با این حال حرکت رو به جلو بوده و این گفته که کم‌کاری کرده‌اند دور از انصاف است. به هر حال باید این شش‌ماه را تحمل کنیم تا این شرایط به شرایط ایده‌ال نزدیک شود.

قهرمانی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به دلیل اینکه شما را به عنوان یک داور فعال می‌دانند، اجازه حضور در هیات فوتبال را نداده‌اند گفت: به من گفته شد داور فعال نمی‌تواند در هیات فوتبال سمت و پستی داشته باشد به همین دلیل به عنوان مشاور در کمیته داوران در حال فعالیت هستم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
محسن قهرمانی سکوتش را شکست
کشف حجاب دختران در پیست اسکی توچال + تصاویر
جشن سال نو میلادی ستاره های ورزشی + تصاویر
کار زیبای باشگاه رم اشک همه را درآورد + عکس
بازیکن جوان روسی کشته شد + عکس