اخبار تیم ملی
سرمربی تیم ملی معتقد است باید بازیکنان تیم ملی هرچه سریع‌تر از لحاظ بدنی به استانداردهای بالای جهانی برسند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین روز تمرینی حضور خود در اردوی آفریقای جنوبی صبح روز گذشته ابتدا به کارهای بدنی مشغول شده و حدود دو ساعت بدنسازی کردند.

ملی‌پوشان سپس در ساعات میانی روز راهی پاساژ سنتون، یکی از مراکز خرید بزرگ ژوهانسبورگ شده تا در همین روزهای ابتدایی به گشت و گذار و خرید بپردازند.

*تمرین عصر ملی‌پوشان در کمپ تمرینی مودر فونتین ژوهانسبورگ به کار با توپ اختصاص داشت که این تمرینات زیر نظر کی‌روش به مدت دو ساعت برگزار شد. جالب اینکه در این تمرین خلعتبری و خانزاده از سایر بازیکنان آماده‌تر بودند و آمادگی این دو به خصوص خانزاده تحسین کادرفنی را به همراه داشت.

*در این تمرین بازیکنان لباس سبز، کادرفنی لباس مشکی و تدارکات تیم لباس قرمز رنگ بر تن داشتند.

*حضور یا عدم حضور بازیکنان سپاهان در اردوی آفریقای جنوبی همچنان مبهم مانده و در حالی که مسئولان فدراسیون اصرار دارند که این تعداد پس از بازی با الهلال راهی آفریقای جنوبی خواهند شد، اما کی‌روش این موضوع را نپذیرفته و آنها را برای این اردو خط زده است.

*برونو، ‌دستیار برزیلی کی‌روش به جمع ملی‌پوشان در اردوی آفریقای جنوبی اضافه شد.

*کی‌روش همچنان از عدم حضور تمام بازیکنان تیم ملی در آفریقای جنوبی ناراحت است تا جایی که او در اظهارنظری کوتاه عنوان کرد اردوی آفریقای جنوبی برای ما بسیار حائز اهمیت است چون بازی اول ما در جام جهانی با یک تیم آفریقای (نیجریه) است و به همین دلیل باید زودتر به آفریقا می‌آمدیم تا با شرایط این گونه کشورها بیشتر آشنا شویم و ای کاش این سفر با شکل و شمایل قشنگ‌تری برگزار می‌شد.

وی همچنین در مورد اینکه آیا حق را به باشگاه‌ها نمی‌دهد معتقد بود که تیم ملی در بین مردم جایگاه خاص خودش را دارد و به همین دلیل باید در آستانه جام جهانی با شرایط بهترین کار را آغاز می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی که این روزها تمرکز اصلی‌اش روی کارهای بدنی استوار است در خصوص دلایل این امر گفت: بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ایران به نسبت بازیکنان کشورهای اروپایی از دوندگی و قدرت بدنی کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل باید روی این موضوع به صورت ویژه کار کنیم تا آنها نیز به یک استاندارد بالا برسند.

تیم ملی بامداد سه‌شنبه گذشته با 10 بازیکن برای برگزاری اردوی خود در آفریقای جنوبی از دوبی راهی ژوهانسبورگ شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
دستیار برزیلی کی‌روش وارد آفریقای جنوبی شد
آرش برهانی در آمریکا
توهین مسی به هواداران
محبوب‌ترین گزینه‌ برای هدایت بارسلونا
توقف چارلتون در حضور قوچان‌نژاد