نتیجه روسیه و کره جنوبی
کره جنوبی و روسیه در آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
روسیه و کره جنوبی در آخرین دیدار دور اول مرحله گروهی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست روسیه بازی را بهتر شروع کرد اما کره جنوبی پس از مدتی توپ و میدان را در اختیار گرفت. با این حال موقعیت‌های هیچ یک از دو تیم آنقدر جدی نبود که دروازه فرو بریزد. در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت جدی را ایجاد کند .

بازیکنان کره ای با سرعت زیاد بازیکنان خودشان موفق شدند چندین موقعیت جدی را در این نیمه ایجاد کنند که با هوشیاری روس ها فرصت های آنان از دست رفت. کره جنوبی در دقیقه 68 به گل رسید . ضربه "لی" با اشتباه دروازه بان روسیه توام شد تا توپ از دستان "آکینیف" عبور کند و وارد دروازه شود تا کره جنوبی بتواند این دیدار را با برتری به سود خود به پایان برساند.

اما این پایان کار نبود و "الکساندر کرژاکوف" موفق شد در دقیقه 75 از روی اشتباه مدافعان کره دروازه این تیم را باز کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با پایان دور اول از بین چهار تیم آسیایی دو تیم ایران و کره جنوبی موفق به گرفتن امتیاز شدند و ژاپن و استرالیا بازی‌های خود را واگذار کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
جام جهانی 2014: ترکیب روسیه و کره جنوبی
3 ملی پوش ایران در کانون توجه بانوان خارجی + عکس
نرگس محمدی، لیندا کیانی و شریفی نیا در استادیوم + عکس
روحانی در حال تماشای بازی ایران و نیجریه + عکس
ظریف در حال تماشای دیدار ایران و نیجریه + عکس