کی‌ روش
کارلوس کی‌روش راضی از توافق با فدراسیون فوتبال و امیدوار به آینده ایران را ترک کرد.
در حالی که پس از اعلام توافق کلی فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش، این مربی پرتغالی هنوز در مورد چند موضوع ابهام و دغدغه داشت اما بعد از دو جلسه‌ای که با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال برگزار کرد، در مورد آن‌ها هم به نتیجه رسید و با برطرف شدن ابهام‌هایش آماده تمدید قراردادش با فدراسیون شد.

یکی از دغدغه‌های کی‌روش موضوع سرپرستی تیم ملی بود که ظاهرا پس از جلساتی که با کفاشیان داشته ابهام‌هایش در این باره برطرف شده و شرایط را برای شروع یک کار خوب در تیم ملی بسیار مساعد دیده است.

این مربی پرتغالی تا 31 ژولای (9 مرداد) با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و همواره در مصاحبه‌هایش تاکید می‌کرد تا پایان قراردادش در خدمت فوتبال ایران خواهد بود و برای تداوم همکاری هم مذاکره می‌کند اما او هیچ وقت قاطعانه از امضای قراردادش سخن نمی‌گفت تا اینکه پس از آخرین صحبت با کفاشیان در عصر روز یکشنبه (پس از جلسه با مسئولان سازمان لیگ) ابهام‌هایش برطرف شده و گفته است در بازگشت به ایران قراردادش را امضا می‌کند. او می‌خواهد تعاریف حقوقی بعضی از بندهای قراردادش را با وکیلش هماهنگ کند.

کی‌روش در گفت‌وگوی کوتاهی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد او برای هدایت تیم ملی ایران به تهران بازگردد گفت: امیدوارم که این اتفاق بیفتد!

کارلوس کی‌روش شب گذشته در ساعت 22:40 تهران را به مقصد دبی ترک کرد و بامداد امروز هم از دبی راهی لیسبون پرتغال شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توافق نهایی با کی‌ روش انجام شد
ازدواج مدافع تیم ملی ایتالیا که گاز گرفته شد + تصاویر
دختر ظریف در فرودگاه + عکس
ویلای باشکوه گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس + عکس
یک خواننده در کنار بازیکنان والیبال در ایتالیا + تصاویر