تمدید قرارداد کی‌ روش
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بر اساس اعتماد و باوری که به شخص رئیس فدراسیون دارم، اخیراً تصمیم گرفتم همانطور که در رسانه‌های ایران هم اعلام شد، فرصت‌های دیگر کاری‌ام را رد کنم.
 کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که این روزها در کشورش به سر می‌برد و قرار است به زودی برای ادامه مذاکرات با فدراسیون فوتبال ایران راهی کشورمان شود.

وی آخرین روند مذاکراتش برای تمدید قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، چگونه پیش می‌رود را در چند بند به صورت اختصاصی به شرح زیر پاسخ داد:

1. تا آنجایی که من متوجه شدم مذاکرات در حال انجام شدن است و تنها به صورت خصوصی و محرمانه بین آقای علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و شخص بنده پیش می‌رود.

2. بین آقای کفاشیان و بنده تا آنجایی که من می‌دانم قطعاً هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و ما توافق کامل و درک متقابل که مربوط به منافع مشترک تیم ملی فوتبال و همین‌طور سرمربی آن است، داریم.

3. همانطور که همیشه چه به صورت خصوصی و چه در جمع اظهار داشته‌ام، برای من یک افتخار و یک مزیت است که به خصوص بتوانم به فوتبال ایران خدمت کنم و به آن متعهد باشم تا این فرصت را داشته باشم که قدردانی خودم را نسبت به مهربانی، لطف و اعتمادی که همه هواداران فوتبال ایران به من نشان دادند، جبران کنم.

4. من بر اساس اعتقاداتم و تعهدی که به تیم ملی داشتم و همچنین اعتماد و باوری که به شخص رئیس فدراسیون، آقای کفاشیان دارم، اخیراً تصمیم گرفتم همانطور که در رسانه‌های ایران هم اعلام شد، فرصت‌های دیگر کاری‌ام را رد کنم.

5. به هر حال امیدوارم شما بتوانید در این شرایط متوجه باشید که نهایی کردن قرارداد در اختیار من و تحت کنترل من نیست.

6. در پایان هر اظهارنظر دیگر که مربوط به مذاکرات بین دو طرف یعنی شخص بنده و ریاست فدراسیون فوتبال یعنی آقای علی کفاشیان باشد معتبر نبوده و نباید آن را لحاظ کرد، مگر اینکه صحبت مطرح شده از جانب یکی از دو طرف مذاکره کننده باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
توافق نهایی با کی‌ روش انجام شد
حرکت عجیب بازیکن پرسپولیس پس از اخراج + عکس
ستاره های فوتبال ایران و فرزندانشان + تصاویر
آرزویی که عمران زاده و رحمتی بر آورده کردند + عکس
عضله ای ترین فوتبالیست دنیا + تصاویر