حذف سرپرست
رییس فدراسیون فوتبال از حذف پست سرپرستی در تیم ملی فوتبال خبر داد.
علی کفاشیان، پس از جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتری با سازمان لیگ و فدراسیون، گفت: در این جلسه گزارش عملکرد سازمان لیگ و مذاکرات حق پخش تلویزیونی به مدیران باشگاه‌ها ارائه شد و مطالبات باشگاه‌ها پیگیری شد. اما فعلا درباره رقم حق پخش تلویزیونی صحبتی به میان نیامد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره زمان بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران نیز، گفت: کی‌روش می‌خواست شنبه به ایران بیاید و شب بازگردد، چون دادگاه داشت، اما به او گفتیم که یک روزه نمی‌شود کاری از پیش برد و به همین دلیل قرار شد که آخر هفته‌ به ایران بیاید و آن زمان در ایران می‌ماند، چون دیگر سرمربی تیم ملی است و وظیفه دارد که بماند.

وی در مورد مرخصی‌ها و سفرهای کی‌روش در دوران مربیگری اش در آن زمان، گفت: آن سفرها کاری بود.

کفاشیان که خود در آینده نزدیک سفری به مالزی خواهد داشت در این باره، گفت: به مقر AFC می روم تا درباره اصلاح ساختار AFC جلساتی داشته باشیم. قرار است در زمینه‌های مالی، اقتصادی و ساز و کار AFC بر اساس تغییراتی که در فیفا صورت گرفته است، بحث کنیم. سپس پیشنهادات خود را به هیات رییسه AFC ارائه خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره توافق‌های فدراسیون با کارلوس کی‌روش، گفت: به عنوان مثال بحث مربی ایرانی را در قرارداد کی‌روش آورده‌ایم و پست سرپرستی را از تیم ملی حذف ‌کرده‌ایم. نبی، سرپرست موقت بود و از این پس دیگر کسی به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی نمی‌نشیند.

وی در ادامه درباره رضایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال، گفت: این رضایت وجود دارد و قطعا هر چقدر ما بیشتر کار کنیم این رضایت بیشتر می‌شود.

کفاشیان درباره بودجه اختصاص یافته به فدراسیون فوتبال هم گفت: وزارت ورزش و جوانان اوایل سال بودجه ای را به ما داد تا برای تیم ملی در جام جهانی خرج کنیم و حالا هم بودجه ای در حدود هشت میلیارد تومان تصویب شده که به ما پرداخت شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
کی‌ روش: زمان بازگشت به ایران دست خودم نیست
تعطیلات مشکوک دیوید بکام + تصاویر
بی ام دبلیو سواری محسن بنگر + عکس
مهرداد میناوند در دوران جوانی + عکس
آقای دوربینی فوتبال! + تصاویر