فهرست دونگا
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل فهرست جدید خود را برای دو دیدار دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا اعلام کرد که در این میان نامی از مارسلو و دنی آلوس به چشم نمی‌خورد.
"کارلوس دونگا" سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل 22 بازیکن را برای دو دیدار دوستانه برابر کلمبیا و اکوادور فراخواند.

این نخستین فهرست دونگا پس از انتخاب به عنوان سرمربی برزیل به شمار می‌آید و نکته جالب اینکه در این فهرست نام "مارسلو" مدافع رئال مادرید و "دنی آلوس" مدافع بارسلونا به چشم نمی‌آید. این در حالی است که هر دوی آنها در جام جهانی 2014 برزیل بازی کردند و در این چند سال اخیر همواره مهره‌های ثابتی در پست خود بوده‌اند.

دونگا ترجیح داد تا به جای مارسلو از "اکلس ساندرو" مدافع پورتو و به جای دنی آلوس از "دانیلو" استفاده کند. در فهرست برزیل تغییرات دیگری نیز به چشم می‌خورد، از جمله حضور "میراندا" بازیکن اتلتیکو مادرید و "فیلیپه لوئیس" بازیکن چلسی که فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند اما "اسکولاری" در میان تعجب همگان آنها را دعوت نکرد.

فهرست جدید دونگا برای دو بازی دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا:

دروازبان: جفرسون (بوتافوگو) و رافائل (ناپولی)

مدافعین: مایکون (رم)، دانیلو (پورتو)، داوید لوئیز (پاریس سن ژرمن)، مارکینوس (پاریس سن ژرمن)، میراندا (أتلتیکو مادرید)، گیل (کورینتیانس)، فیلیپه لوئیس (چلسی) و الکس ساندرو (پورتو)

هافبک‌ها: لویس گوستاوو (ولفسبورگ)، فرناندینیو (منچسترسیتی)، رامیرس (چلسی)، الیاس (کورینتیانس)، اسکار (چلسی)، فیلیپ کوتینیو (لیورپول)، ویلیان (چلسی)، اورتون ریبرو (کروزیرو) وریکاردو گولارت (کروزیرو)

مهاجمان: نیمار (بارسلونا)، هالک (زنیت) و دیگو تاردلی (اتلتیکو مینیرو)

در نخستین فهرست کارلوس دونگا نامی از "تیاگو سیلوا" کاپیتان برزیل در جام جهانی 2014 به چشم نمی‌آید و علت آن آسیب دیدگی او است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
فهرست آرژانتین برابر آلمان
کریمی، دایی، فردوسی پور و ... در مراسم ختم + تصاویر
خالکوبی های دروازه بان استقلال + عکس
حراج پیراهن علی کریمی در محک + عکس
قرآن خواندن قلعه نویی + عکس