درخواست کی‌روش
تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی حضور در جام ملت‌های آسیا به درخواست کی‌روش اردویی را در آفریقای جنوبی برگزار خواهد کرد.
"کارلوس کی‌روش"، سرمربی تیم ملی ایران که روز گذشته به منطور تمدید قراردادش با تیم ملی جلسه‌ای را با علی کفاشیان برگزار کرد پس از اینکه برای ماندن در رأس کادرفنی تیم ملی به توافق رسید، در این جلسه از رئیس فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد تا تیم ملی کشورمان برای آماده سازی خود جهت حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا علاوه بر حضور در اردویی اروپایی، در آفریقای جنوبی نیز اردویی را برگزار کند.

تیم ملی ایران قرار است دهه سوم مهرماه و همزمان با روزهای فیفادی اردویی تدارکاتی در اروپا برگزار کند، سپس ملی‌پوشان در دهه سوم آبان ماه اردویی تدارکاتی دیگری را برگزار می‌کنند که در پایان این اردو، تیم ملی در تهران با کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد. در نهایت شاگردان کی‌روش 20 روز زودتر از جام ملت‌های آسیا اردوی نهایی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا برگزار می‌کنند.

به این ترتیب تیم ملی ایران به احتمال زیاد یکی از کمپ‌های دوم یا سوم خود را در آفریقای جنوبی برگزار می‌کند.

این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در اردوی گذشته که تیم ملی برای آماده سازی حضور در جام جهانی 2014 انجام داد، تیم‌های باشگاهی این کشور همکاری خوبی را با تیم ملی ایران به عمل آوردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
کی روش سرمربی تیم ملی باقی ماند
رونمایی از اتوبوس بایرن مونیخ + عکس
ماریا شاراپوا در مجله SELF + تصاویر
وداع بالوتلی با اتومبیل گرانقیمتش + عکس
عکسی از جوانی‌ های خداداد عزیزی