پاسخ فیفا
یکی از اعضای دپارتمان رسانه‌ای فیفا اعلام کرد که فدراسیون بین المللی فوتبال و فدراسیون فوتبال ایران بر سر اساسنامه جدید در حال ارتباط هستند.
چند روزی است که محافل فوتبالی کشور بحث تایید یا عدم تایید اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به وسیله فیفا را پیگیری می‌کنند و در این زمینه در چند روز گذشته مسئولان مختلفی از بدنه فدراسیون و مدیران سابق آن در این رابطه صحبت کرده‌اند.

ایسنا برای روشن شدن این موضوع که آیا اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به صورت رسمی به تایید فیفا رسیده یا خیر، نامه‌ای به بخش روابط عمومی فیفا فرستاد و طی آن این پرسش را مطرح کرد که آیا پس از سال 2008 که فیفا اساسنامه جدید فوتبال ایران را بعد از چند ماه تعلیق فدراسیون تایید کرد، اساسنامه دیگری به تایید این فدراسیون جهانی رسیده است یا خیر؟

"دیوید نوئمی"، یکی از مسئولان دپارتمان رسانه‌ای فیفا در پاسخ به پرسش ایسنا گفت: در حال حاضر فیفا درباره مسائل مربوط به اساسنامه با فدراسیون ایران در ارتباط است و از آنجایی که این فرایند همچنان ادامه دارد نمی‌توانیم جزئیات بیشتری از این موضوع بگوییم. اگر نظر رسمی فیفا را می‌خواهید باید با یکی از سخنگوهای این فدراسیون ارتباط برقرار کنید.

با وجود این که این مسئول فیفا پاسخ قطعی این پرسش را به یکی از سخنگوهای فیفا محول کرده، اما از جواب او می‌توان این موضوع را دریافت که فیفا و مسئولان فدراسیون در حال رایزنی با یکدیگر در این رابطه هستند.

این موضوعی است که می‌تواند کلید حل بسیاری از بحث‌های پیش آمده در چند ماه اخیر باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
بررسی اساسنامه فدراسیون در برنامه 90
مجیدی و دو خودروی گران قیمت + عکس
تیپ های مسی + تصاویر
دعوت کریمی از علی دایی برای چالش آب یخ! + فیلم
گاف بزرگ یک مهاجم + تصاویر