کی‌روش
سرمربی تیم ملی از توافقش با فدراسیون فوتبال خبر داد.
کارلوس کی‌روش پس از جلسه تمدید قراردادش با علی کفاشیان اظهار کرد: آن مسئله‌ای که مهم است این است که توافق میان من و علی کفاشیان وجود دارد و زمانی که کفاشیان آماده باشد تا بر اساس مفاد توافق شده قرارداد را امضا کنیم من هم آماده‌ام قرارداد را امضا کنم.

کی‌روش در ادامه گفت: مطلبی را باید بگویم و آن هم این است که امروز برای آخرین بار برای مذاکره به اینجا آمدم و حتی اگر قرارداد هم امضا شود دیگر به اینجا نمی‌آیم. همان طور که قبلا گفتم تمامی جزئیات قرارداد بین من و کفاشیان مطرح شده و ما درباره تمامی آن‌ها به توافق رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که پس چرا با وجود این توافق قرارداد امضا نشد گفت: تا جایی که من اطلاع دارم فدراسیون در حال انجام کارهای اداری راجع به قرارداد است. من باز هم تکرار می‌کنم که من و کفاشیان درباره تمامی جزئیات با هم به توافق رسیدیم و امروز آخرین باری بود که برای مذاکره به اینجا آمدم چون درباره همه مسائل صحبت کردیم.

وی ادامه داد: در فوتبال دو پایه و اساس وجود دارد، اول ریاست فدراسیون و بعد از آن مربی. از نظر من توافق میان من و ریاست فدراسیون حاصل شده است و اگر مجددا با من تماس بگیرند و من را به مذاکره دعوت کنند باید بگویم دیگر آمادگی مذاکره ندارم. از نظر توافق نهایی انجام شده است.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 درباره اینکه در ماه‌های گذشته نام‌های داخلی و خارجی مختلفی برای هدایت تیم ملی مطرح شد گفت: من هیچ صحبتی راجع به این مطالب ندارم.

کی‌روش همچنین در پاسخ به این سوال که آیا موضوع فسخ احتمالی قرارداد پس از جام ملت‌های آسیا در جلسه امروز مطرح شد یا خیر گفت: من هیچ وقت راجع به جزئیات قرارداد صحبت نمی‌کنم. فقط می‌توانم بگویم که طبق گذشته‌ای که از من می‌شناسید، من اینجا نیستم که از ایران، سوء استفاده‌ای کنم یا به آن لطمه‌ای بزنم. من فقط آمده‌ام که به ایران کمک کنم و برای فوتبالش افتخار بیافرینم. اگر قرار باشد شرایطی به وجود بیاید که این گونه به نظر برسد که من می‌خواهم به ایران لطمه بزنم، اصلا جالب و محترمانه نیست.

او ادامه داد: فکر می‌کنم نقاط ضعف و قوت من را همگان از جمله رسانه‌ها و مردم اطلاع دارند و می‌توانند در این رابطه قضاوت کنند. تنها دلیلی که من اینجا هستم دعوت رییس فدراسیون بوده است. مثل همیشه در زندگی‌ام برای مردم کار می‌کنم. ما باید سعی کنیم که باعث شادی و افتخار آن‌ها شویم. من در کمال افتادگی و خاضعانه در خدمت ایران هستم تا برای خوشحالی و شادی مردمش کار کنم. می‌خواهید باور کنید یا نه، اما من همیشه در کمال صلح به ایران آمده‌ یا رفته‌ام.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
کفاشیان: لیگ حرفه‌ای را تعطیل می‌کنیم
مهدوی‌کیا در کنار رامبد جوان + عکس
کریس رونالدو پیش از به شهرت رسیدن + تصاویر
روز به یادماندنی مهدوی کیا و دخترش + عکس
وحید هاشمیان در کنار گواردیولا + تصاویر