تیم ملی اسپانیا
پس از تحقیر تیم ملی اسپانیا در جام جهانی سرمربی این تیم ویسنته دل‌بوسکه زنگ تغییرات را به صدا درآورده است.
از جمله بازیکنانی که از ترکیب ۲۳ نفره‌ی اسپانیا برای رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ بیرون مانده‌اند می‌توان به "پیکه"، "فرناندو تورس" و "خوان ماتا" اشاره کرد. "داوید ویا"، "ژاوی" و "ژابی آلونسو" که از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرده‌اند، "خوسه رینا" و "خاوی مارتینز" مصدوم دیگر غایبان بزرگ ترکیب این تیم نسبت به رقابت‌های جام جهانی هستند.

به جای این بازیکنان پنج بازیکن جوان برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده‌اند که عبارت اند از: دنی کارواخال، رائول گارسیا، کیکو کاسیا، میکل سن خوسه، و پاکو آلکاسر. همچنین چهره‌های جوانی مثل ایسکو، مارک بارترا و آندر ایتوراسپه نیز مجدداً در تیم حضور دارند.

اسپانیا در هفته‌ی آینده در یک بازی دوستانه برابر فرانسه صف‌آرایی می‌کند و سپس با بازی در برابر مقدونیه پای به دور انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ خواهد گذاشت. ۲۳ بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی اسپانیا برای این دو دیدار به این ترتیب هستند:

دروازه‌بان‌ها: کاسیاس (رئال مادرید)، ده خه آ (منچستر یونایتد)، کاسیا (اسپانیول)؛

مدافعان: راموس و کارواخال (رئال مادرید)، خوان فران (اتلتیکو مادرید)، سن خوسه (اتلتیک بیلبائو)، آلبیول (ناپولی)، بارترا و آلبا (بارسلونا)، آسپلیوکوئتا (چلسی)؛

هافبک‌ها: بوسکتس، پدرو و اینیستا (بارسلونا)، کاسورلا (آرسنال)، فابرگاس (چلسی)، ایتوراسپه (اتلتیک بیلبائو)، کوکه (اتلتیکو مادرید)؛

مهاجمان: ایسکو (رئال مادرید)، سیلوا (منچسترسیتی)، گارسیا (اتلتیکو مادرید)، کاستا (چلسی)، آلکاسر (والنسیا).


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
خداحافظی ژابی آلونسو از تیم ملی
اتومبیل خیره کننده بنزما + عکس
اتومبیل زیبای هافبک منچستریونایتد + عکس
نتیجه دیدار استقلال و گسترش فولاد
نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال