دستیاران کی‌روش
لیستی توسط هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به کی‌روش داده شده است که از این لیست دستیاران کی‌روش بیرون می‌آید.
پس از آنکه کی‌روش برای عقد قرارداد به ایران آمد و پس از آن هم برگشت اگرچه صحبت بر عدم حضور وی در تیم‌ملی است اما شواهد حاکی از آن است که کی‌روش به تیم‌ملی برمی‌گردد و دوباره سکان هدایت تیم ملی را به عهده می گیرد، اما آنچه در این میان مهم است بحث حضور دستیاران وی می باشد که ذهن خیلی از اهالی فوتبال را به خود سرگرم کرده است.

در این میان لیستی توسط هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به کی‌روش داده شده است و از این لیست است که دستیار کی‌روش بیرون می‌آید.

لازم به ذکر است که این لیست بر اساس مدرک آ و همچنین آشنایی به زبان انگلیسی و هم‌چنین حسن شهرت می‌باشد. لیست پنج نفره به شرح زیر می‌باشد:

1-حسین فرکی:

 نفر اول این لیست فرکی است که خودش را برای سرمربیگری تیم‌ملی آماده می‌بیند، البته بعید هم نیست که دستیاری کی‌روش را قبول کند و در آینده ای نزدیک خودش را به جای سرمربی برساند.(مثل زمان برانکو و همایون شاهرخی)

2-مجید صالح:

نفر دوم صالح است. کسی که همین چند ماه پیش در کنار کی‌روش قرار داشت و آن اتفاقات افتاد. اگرچه شنیده می‌شود بعد از آن اتفاقات مجید صالح همچنان روابط خوبی با کی‌روش دارد و خیلی احتمال دارد که صالح دوباره در کنار کی روش به عنوان دستیار اول شروع به کار کند.

3-یحیی گل‌محمدی:

کسی که در حال حاضر سرمربی ذوب آهن است و تقریباً غیر ممکن است که دستیاری کی روش را بپذیرد با توجه به شرایطی که در ذوب آهن دارد و همچنین علاقه اش به سرمربیگری در یک تیم باشگاهی!

4-رحمان رضایی:

بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی و کسی که 7سال در سری آ ایتالیا بازی کرده است. او هم در این لیست حضور دارد و با توجه به سوابق بین المللی‌اش و همچنین تسلط به زبان انگلیسی احتمال زیادی دارد که به نیمکت تیم‌ملی هم برسد.

5-وحید هاشمیان:

کسی که حالا در کنار پپ گواردیولا مشغول کسب تجربه است و خیلی سریع مدارج مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد. هاشمیان اگرچه شانس زیادی برای دستیاری کی روش دارد اما با توجه به روحیات وحید ممکن است در صورت انتخاب شدن هم به تیم ملی نیاید چرا که او اعتقاد دارد هنوز باید یاد بگیرد و ترجیح می دهد در آلمان این کار را انجام دهد.

البته یک لیست هم برای مدیر پیشنهادی تیم ملی ارائه شده است که شامل: میرشاد ماجدی سرپرست کنونی استقلال، محمد حسن انصاری‌فرد، بیژن ذوالفقار نسب و دکتر زادمهر سرپرست سابق پرسپولیس است.

حالا باید منتظر ماند و دید در صورت بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی مدیر تیم‌ملی و دستیار اول و دوم او چه کسانی خواهند بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
کی‌روش ایران را ترک کرد
ویلای علی کریمی در خزرشهر + عکس
علی دایی در کنار اسطوره وزنه برداری + عکس
رضازاده و بهداد سلیمی در شیرخوارگاه شبیر + عکس
موتورسواری نیمار + عکس