پیروزی فرانسه
ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با دو گل هلند را شکست دهد . اسپانیا نیز در اولین دیدار پس از جام جهانی برابر فرانسه شکست خورد.
تیم‌های ملی فوتبال جهان شب گذشته برای حفظ آمادگی خود پس از جام جهانی بیستم به مصاف هم رفتند که در یکی از حساس ترین دیدارها ایتالیا برابر هلند تیم سوم جام جهانی قرار گرفت و در پایان موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد . لاجوردی‌پوشان این بازی را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند خیلی زود به گل برسند. "چیرو ایموبیله" مهاجم بوروسیا دورتموند در دقیقه سوم مسابقه موفق شد با فرار از بین مدافعان هلند، "سیلسن" دروازه‌بان این تیم را نیز دریبل کند ودروازه خالی لاله‌های نارنجی را باز کند. کار برای هلند در ادامه مسابقه سخت تر نیز شد . حرکت انفجاری "زازا" باعث شد تا "مارتینس ایندی" مدافع خشن هلند او را از پشت سرنگون کند تا داور مسابقه مدافع لاله‌های نارنجی را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند تا کار شاکردان "گاس هیدینگ" سخت‌تر نیز شود و داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. "دانیله ده‌روسی" نیز این پنالتی را به گل دوم ایتالیا تبدیل کرد تا آتزوری در همان ده دقیقه نخست دو بار دروازه حریف خود را باز کرده باشد.

در ادامه مسابقه گاس هیدینگ سعی در هجومی کردن تیمش کرد و از طرفی "آنتونیو کونته" نیز در حفظ نتیجه بود . بازیکنان ایتالیایی در حالی که سعی در کنترل بازی داشتند باز هم صاحب موقعیت گل شدند که درخشش دروازه‌بان هلند مانع از سنگین تر شدن نتیجه این بازی شد تا در نهایت ایتالیا با دو گل هلند را از پیش روی خود بردارد.

آتزوری با پیروزی در این مسابقه به استقبال دیدار با نروژ که هفته آینده در مقدماتی یورو 2016 برگزار خواهد شد رفت.

در دیگر دیدار دو تیم فوتبال فرانسه و اسپانیا در دیداری دوستانه در شهر پاریس به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان "دیدیه دشان" به پایان رسید تا اسپانیا بار دیگر بازی ضعیفی به نمایش بگذارد. نیمه اول این دیدار در حالی که شاگردان "دل بوسکه" با خروج ستارگانی نظیر "ژاوی"، "ژابی آلونسو"، "داوید ویا" و "فرناندو تورس" دوران جدیدی را آغاز کرده بودند با تساوی بدون گل و بدون آنکه موقعیت چندانی بر روی دروازه های دو تیم به وجود آید، به پایان رسید. نیمه دوم مسابقه با برتری نسبی فرانسوی ها همراه بود و آنها با حرکت های "متئو والبوئنا"، "پل پوگبا" و "لویک رمی" توانستند موقعیت هایی را برای مهاجمان خود ایجاد کنند و در نهایت با ضربه "لویک رمی" مهاجم جوان و خرید تازه تیم فوتبال چلسی به گل رسیدند. حرکت تیمی زیبای بازیکنان فرانسه با پاس رو به بیرون "متئو والبوئنا" همراه شد تا لویک رمی مهاجم جدید تیم فوتبال چلسی با ضربه تماشایی و قاطع خود گل برتری شاگردان دیدیه دشان را به ثمر برساند. پس از این گل شاگردان دل بوسکه که همانند بازی های جام جهانی نمایش ناامید کننده ای را از خود بروز دادند با ورود "پدرو"، "پاکو آلکاسر"، "ایسکو" و "داوید سیلوا" سعی در جبران نتیجه داشتند که موفق نبودند تا این دیدار با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان برسد.

البته فرانسه یک بار دیگر نیز توانست به گل برسد که داور مسابقه این گل را آفساید اعلام کرد. پاس رو به جلو "موسی سیسوکو" در دقیقه 46 را "کریم بنزما" با ضربه تک ضربه خود به گوشه دروازه "داوید ده خیا" فرستاد اما کمک داور این مسابقه به علت آفساید این گل را نپذیرفت .

استرالیا میزبان جام ملت‌های آسیا نیز در دیداری دوستانه به مصاف بلژیک رفت و در پایان با دو گل شکست خورد.

**تابلوی نتایج

فرانسه یک – اسپانیا صفر

ایتالیا 2 – هلند صفر

بلژیک 2 – استرالیا صفر

کرواسی 2 – قبرس صفر

سوئد 2 – استونی صفر

عراق صفر – پرو 2

بوسنی 3 – لیختن‌اشتاین صفر

ازبکستان 2 – اردن صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
انتقام سخت آرژانتین از آلمان
ماریا شاراپووا روز به روز پولدارتر می شود + تصاویر
خالکوبی‌های عجیب دی‌ماریا + عکس
نتیجه دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان
نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال