برتری برزیل
شاگردان دونگا در دیداری دوستانه کلمبیا را شکست دادند.
در ادامه دیدارهای دوستانه ملی بامداد امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال برزیل در ورزشگاه سان‌لایف واقع در منطقه میامی گاردنز فلوریدا آمریکا به دیدار کلمبیا رفت و موفق شد این بازی را با تک‌گل دقیقه 83 "نیمار" با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان ببرد.

"دونگا" که پس از جام جهانی 2014 جانشین "فیلیپه اسکولاری" شده است، بدین ترتیب اولین بازی رسمی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت. کلمبیا هم در حالی در این دیدار تن به شکست داد که از دقیقه 49 در پی اخراج "خوان کوادرادو" 10 نفره به کار خود ادامه می‌داد.

تیم ملی فوتبال برزیل در این بازی در حالی مقابل کلمبیا به برتری رسید که بازوبند کاپیتانی این تیم به بازوی نیمار بسته شده بود.

سلسائو در این دیدار با ترکیب جفرسون، میراندا، داوید لوئیز، مایکون، فیلیپه لوئیز، لوئیز گوستاوو، ویلیان، اسکار، رامیرز، دیه‌گو تاردلی و نیمار به میدان رفت و بازیکنانی هم که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمدند عبارت بودند از مارکینهوس، فیلیپه کوتینیو، الیاس، اورتون ریبیرو، فرناندینیو و روبینیو.

نکته جالب در ترکیب کلمبیا هم حضور "کامیلو سونیگا" بود که نیمار را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2014 مصدوم کرد. "رادامل فالکائو" هم که به تازگی به منچستریونایتد ملحق شده است، در دقیقه 77 این بازی به جای "جیمز رودریگز"، ستاره جدید رئال مادرید به بازی آمد ولی نتوانست مانع از شکست کلمبیا شود.

قزاقستان هم شب گذشته (جمعه) در دیداری دوستانه با نتیجه 7 بر یک بر قرقیزستان غلبه کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
پیروزی ایتالیا و فرانسه در بازیهای دوستانه
نتیجه دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی
خانه رویایی بالوتلی + تصاویر
برتری سایپا بر ذوب‌آهن
نخستین برد پیکان در لیگ برتر