برد آلمان
آلمان در اولین دیدار خود در انتخابی یورو 2016 برابر اسکاتلند صاحب برتری شد. پرتغال نیز بدون کریستیانو رونالدو برابر آلبانی شکست خورد.
رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها آلمان در شهر دورتموند به دیدار اسکاتلند رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد.

برای ژرمن‌ها در این دیدار "توماس مولر" در دقایق 18 و 70 گلزنی کرد و تک گل اسکاتلند را نیز "ایکچی انیا" در دقیقه 66 به ثمر رساند تا آلمان پس از جام جهانی یک برد خفیف کسب کند. در پایان این دیدار "مارکو رویس" به شدت مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا باعث نگرانی هواداران فوتبال در کشورش شود. در دقایق پایانی یکی از بازیکنان اسکاتلند از زمین مسابقه اخراج شد تا اسکاتلند 10 نفره شود.

پرتغال بدون "کریستیانو رونالدوی" مصدوم برابر آلبانی قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. "بکیم بالاژ" تک گل این دیدار را برای آلبانی به ثمر رساند تا پرتغال متحمل یک شکست سنگین در همین گام نخست شود.

سایر بازی‌های این مرحله امشب (دوشنبه) برگزار می‌شود که اسپانیا در حساس‌ترین بازی با مقدونیه دیدار می کند و انگلیس به دیدار سوئیس خواهد رفت.

تابلوی نتایج

آلمان 2 – اسکاتلند یک

گرجستان یک – ایرلند 2

جبل‌الطارق صفر – لهستان 7

یونان صفر – رومانی یک

جزایرفارو یک – فنلاند 3

مجارستان یک – ایرلند شمالی2

دانمارک 2 – ارمنستان یک

پرتغال صفر – آلبانی یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی ایتالیا و فرانسه در بازیهای دوستانه
بازیکن رئال مادرید جذاب ترین مرد سال 2014 شد + تصاویر
تیری هانری و نامزدش + تصاویر
تغییر چهره فوتبالیست‌های مشهور دنیا + تصاویر
همیلتون و نیکول شرزینگر در کاخ رویال لندن + تصاویر