کرانچار
مترجم زلاتکو کرانچار گفت: در مطبوعات نام کرانچار به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی فوتبال کرواسی مطرح است. به نظر می‌آید خواهان کرانچار هستند.
رضا چلنگر در مراسم تودیع زلاتکو کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا کرانچار مجبور به استعفا شده است، اظهار کرد: به قول دادکان یکی بازنشسته می‌شود و یکی را هم مجبور به بازنشستگی می‌کنند. البته چیزی که می‌دانم این است که کرانچار خودش استعفا داد و اجباری در کار نبوده است.

چلنگر با بیان این که کرانچار از او خواست که بگوید هیچگاه خاطرات خوب اصفهان و سپاهان را از یاد نخواهد برد، گفت: کرانچار کار مهمی برایش پیش آمد و مجبور شد به تهران سفر کند به همین دلیل نتوانست در مراسم تجلیل‌اش شرکت کند.

وی تصریح‌ کرد: کرانچار گفت: سه سال خوب را در سپاهان سپری کردم و از تمام هواداران و مدیران این باشگاه تشکر می کنم.

چلنگر در پاسخ به این سوال که آیا کرانچار پیشنهادی از تیم ملی کشورش داشت یا خیر، افزود: بله پیشنهاد داشت اما این پیشنهاد رسمی نبود و در مطبوعات کرانچار را به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی کرواسی مطرح کرده بودند و مثل اینکه آرام آرام در حال پرس و جو هستند و به نظر می‌آید خواهان کرانچار هستند.

مترجم زلاتکو کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا کرانچار به خاطر تیم ملی کشورش از مربیگری سپاهان استعفا داد، عنوان‌کرد: نمی دانم، شاید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
کرانچار استعفا کرد
همسر و نامزدهای بازیکنان لیگ برتر انگلیس + تصاویر
تفریح فرهاد مجیدی با پسر و دخترش + عكس
پسر رضا حقیقی به دنیا آمد + عكس
نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتبال