پیروزی فرانسه
فرانسه در دیداری دوستانه موفق شد پرتغال را شکست دهد تا روند رو به رشد خود را پس از جام جهانی حفظ کند.
فرانسه میزبان جام ملت‌های اروپا 2016 که در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند، شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف پرتغال رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. خروس‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود موفق شدند دروازه پرتغال را باز کنند. "کریم بنزما" در دقیقه 3 موفق شد با یک ضربه دقیق گل نخست تیمش را به ثمر برساند. در ادامه پرتغالی‌ها رو به بازی هجومی آوردند تا گل خورده را پاسخ دهند ولی نتوانستند به دروازه حریف نزدیک شوند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان برسد.

فرانسه در نیمه دوم نیز موفق به گشودن دروازه حریف خود شد. این بار بنزما در نقش سازنده ظاهر شد و توانست "پل پوگبا" را در موقعیت گل قرار دهد تا هافبک باشگاه یوونتوس نیز در این دیدار گلزنی کرده باشد.

پرتغال در دقیقه 77 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. خطای پوگبا در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و "ریکاردو کوارشما" نیز این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک فرانسه به پایان برسد.

نکته نگران کننده این دیدار برای هواداران پرتغال و رئال مادرید مصدومیت "کریستیانو رونالدو" بود که باعث شد این بازیکن در دقیقه 76 زمین مسابقه را ترک کند. پزشکان تیم ملی پرتغال تاکنون جزئیاتی درباره مصدومیت این بازیکن اعلام نکرده‌اند.

این اولین دیدار پرتغال با هدایت "فرناندو سانتوس" بود. یاران کریستیانو رونالدو در اولین دیدارشان در انتخابی یورو 2016 برابر آلبانی شکست خوردند تا فدراسیون فوتبال پرتغال با برکناری "بنتو"، سانتوس را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کند.

فرانسه در بازی دوستانه قبلی خود نیز موفق شده بود با یک گل اسپانیا را شکست دهد.

در دیگر دیدار دوستانه کلمبیا با 3 گل السالوادور را شکست داد. در این دیدار "رادامل فالکائو" و "کارلوس باکا" (دو بار) برای کلمبیا گلزنی کردند.

**تابلوی نتایح دیدار‌های دوستانه

فرانسه 2- پرتغال یک

السالوادور صفر – کلمبیا 3

شیلی 3 – پرو صفر

آمریکا یک – اکوادور یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی هلند و ایتالیا در انتخابی یورو 2016
کی روش و پدرش + عکس
شباهت ستاره رئال به یک زن! + عکس
لوکس سواری پسر قلعه نویی + عکس
علاقه دختر مجری مشهور به فوتبال + عکس