شکست هلند
هلند در سومین دیدار خود در انتخابی یورو 2016 برابر ایسلند شکست خورد.
هفته‌ سوم دور انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 با برگزاری 9 دیدار ادامه یافت که در یکی از این دیدارها هلند در دیداری عجیب با دو گل مغلوب ایسلند شد تا دومین شکستش را در سه بازی اول خود در مرحله انتخابی این رقابت‌ها تجربه کند.

هلند که با "گاس هیدینک" نتایج خوبی را کسب نکرده است، پس از شکست برابر جمهوری چک شب گذشته (دوشنبه) به دیدار ایسلند رفت و در نهایت با دو گل شکست خورد. "گیلفی سیگوردسون" هر دو گل این دیدار را برای ایسلند به ثمر رساند. این بازیکن در دقایق 10 از روی نقطه پنالتی و 42 برای ایسلند گلزنی کرد.

ایتالیا نیز در سومین دیدار خود به مصاف مالت رفت و در نهایت با یک گل به پیروزی رسید. "گرازیانو پله"، مهاجم جوان آتزوری که در ساوتهمپتون انگلیس بازی می‌کند در اولین دیدار ملی‌اش موفق شد گلزنی کند تا تیمش به سه امتیا‌ز ارزشمند دست یابد.

بوسنی و بلژیک نیز دیگر دیدار حساس شب گذشته را برگزار کردند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. "ادین ژکو" در دقیقه‌ 28 برای بوسنی و "راجا نانگولان" در دقیقه‌ 51 برای بلژیک گلزنی کردند.

شب گذشته یک رکورد جدید نیز در فوتبال اروپا ثبت شد. در دیدار نروژ و بلغارستان که با برتری دو بر یک نروژی‌ها همراه بود، "مارتین اودگارد"، بازیکن 15 ساله نروژی برای اولین بار به همراه تیم ملی کشورش بازی کرد تا جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال اروپا لقب گیرد.

تابلوی نتایج

* قزاقستان 2 - چک 4

* آندورا یک - رژیم صهیونیستی 4

* بوسنی یک - بلژیک یک

* کرواسی 6 - آذربایجان صفر

* ایسلند 2 - هلند صفر

* لتونی یک - ترکیه یک

* نروژ 2 - بلغارستان یک

* ولز 2 - قبرس یک

مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2016 امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار دیگر ادامه می‌یابد که در حساس‌ترین بازی آلمان برای جبران شکست از لهستان باید برابر ایرلند به میدان برود.

برنامه بازی‌ها

* آلمان - ایرلند

* جبل الطارق - گرجستان

* لهستان - اسکاتلند

* سان‌مارینو - سوئیس

* جزایر فارو - مجارستان

* فنلاند - رومانی

* یونان - ایرلند شمالی

* صربستان - آلبانی

* دانمارک - پرتغال


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی اسپانیا و انگلیس در انتخابی جام ملت‌های اروپا
استاد سوارکاری همسر بهداد سلیمی + عكس
هادی طباطبایی در كنار بازیگر استقلالی و خواننده مشهور + عكس
تصاویر جالب از حقیقی در پرتغال
كری خوانی دروازه بان پرسپولیس در بیلیارد + عكس