توقف آلمان
آلمان در سومین دیدار خود در انتخابی جام ملت‌های اروپا برابر ایرلند متوقف شد و پرتغال نیز با گل کریستیانو رونالدو اولین پیروزی خودش را به دست آورد.
مرحله انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2016 که قرار است در کشور فرانسه برگزار شود، شب گذشته (سه شنبه) با انجام دیدارهایی در قاره اروپا پیگیری شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها آلمان در خانه پذیرای تیم ایرلند بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ژرمن‌ها که انگیزه زیادی برای جبران شکست بازی قبل برابر لهستان داشتند، بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند، ولی نتوانستند از دفاع چند لایه ایرلند عبور کنند.البته شاگردان "یوآخیم لوو" در نیمه نخست یک بار با شوت "اریک دورم"، دیرک دروازه حریف را به لرزه در آوردند.

آلمان نیمه دوم بازی را با یک تغییر آغاز کرد و "لوکاس پودولسکی" را به جای "ماتیاس گینتر" به میدان فرستاد. تا در نهایت در دقیقه‌ 71 توانستند دروازه‌ حریف خود را باز کنند.

"تونی کروس" با شوتی زمینی و زیبا طلسم دروازه ایرلند را باز کرد. در حالی که شاگردان لوو خودشان ر ا برای پیروزی در این دیدار آماده می‌کردند، ایرلند توانست به گل تساوی دست یابد."جان اوشی" ، مدافع سابق منچستریونایتد در ثانیه های پایانی موفق شد تیمش را به گل تساوی برساند تا ایرلند نیز مثل لهستان هفت امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول این گروه قرار گیرد. آلمان نیز مانند اسکاتلند چهار امتیازی شد تا فعلا در رده سوم جای داشته باشد.

در دیگر دیدار حساس شب گذشته پرتغال به مصاف دانمارک رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر پرتغالی‌ها همراه بود.

شاگردان "فرناندو سانتوس" پس از شکست خانگی در دیدار برابر آلبانی می‌خواستند هر طور که شده برنده این دیدار باشند و در نهایت نیز با تک گل "کریستیانو رونالدو" در ثانیه های پایانی موفق شدند به گل برسند تا سه امتیا‌ز ارزشمند این دیدار به حساب پرتغالی‌ها واریز شود.

شب گذشته همچنین صربستان و آلبانی نیز به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی در نهایت نیمه تمام ماند.

این بازی در شهر بلگراد صربستان برگزار شد. در اواخر نیمه نخست یک هواپیمای بدون سرنشین که پرچم آلبانی را حمل می‌کرد در مستطیل سبز فرود آمد و همزمان با فرود این هواپیمای بدون سرنشین بازی وارد جنجال شد. پرتاب مواد منفجره از سوی هواداران و درگیری بازیکنان در خارج از زمین باعث شد تا داور مسابقه چاره ای جز پایان بخشیدن به این دیدار نداشته باشد.

** تابلوی نتایج :

* آلمان یک – ایرلند یک

* جبل الطارق صفر – گرجستان 3

* لهستان 2- اسکاتلند 2

* سان مارینو صفر – سوئیس 4

* فنلاند صفر – رومانی 2

* یونان صفر – ایرلند شمالی 2

* جزایر فارو صفر – مجارستان یک

* دانمارک صفر – پرتغال یک

* صربستان – آلبانی (نیمه تمام)


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی برزیل برابر ژاپن
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد