پیروزی فرانسه
تیم‌های قطر، فرانسه و ازبکستان حریفانشان را در دیدارهای دوستانه شکست دادند.
در حالی که رقابت های باشگاهی در سراسر جهان به دلیل تقویم فیفا تعطیل است، تیم‌های ملی نهایت استفاده را از این موقعیت کردند و در دیدارهای دوستانه خودشان را برای بازی‌های مهم آینده آماده کردند. در این بین حضور تیم‌های آسیایی نیز بسیار جلب توجه می کند.

قطر یکی از همگروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا موفق شد با یک گل استرالیا میزبان جام ملت‌های آسیا را با شکست بدرقه کند. "خلفان ابراهیم" در دقیقه 60 تک گل عنابی‌ها را به ثمر رساند.

بحرین اولین حریف ایران در جام ملت‌ها نیز برابر عراق به تساوی بدون گل رسید و امارات دیگر همگروه ایران با 4 گل برابر ازبکستان شکست خورد.

اما آرژانتین که این روزها در شرق آسیا حضور دارد در دیداری آسان موفق شد با 7 گل هنک‌کنگ را شکست دهد. اولین گل بازی را "اور بانگا" هافبک سویا در دقیقه 19 به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول آرژانتین توسط "هیگواین" و "گایتان" 2 گل به ثمر رساند و نیمه اول را با برتری 3-0 به رختکن رفت.

در نیمه دوم آرژانتین موفق به زدن 4 گل دیگر هم شد. گل های بعدی آرژانتین را "لیونل مسی" (2) "هیگواین" و "گایتان" به ثمر رساندند.

فرانسه میزبان یورو 2016 نیز موفق شد با 3 گل ارمنستان را شکست دهد تا نتایج خوب این تیم ادامه داشته باشد. "لویک رمی" مهاجم چلسی ، "آندره پیر ژیگناچ" و "آنتون گریژمان" گلهای خروس‌ها را به ثمر رساندند.

پیش از این دیدار برزیل با 4 گل "نیمار" ژاپن را شکست داده بود و کاستاریکا نیز با نتیجه 3 بر 2 کره جنوبی را برده بود.

تابلوی نتایج

ژاپن صفر – برزیل 4

کره جنوبی 2- کاستاریکا 3

عراق صفر – بحرین صفر

امارات صفر – ازبکستان 4

قطر یک – استرالیا صفر

چین 2 – پاراگوئه یک

هنک‌کنگ صفر – آرژانتین 7

ارمنستان صفر – فرانسه 3


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی برزیل برابر ژاپن
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد