تیم ملی فوتبال بانوان
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: مربی تیم ملی فوتبال بانوان تا چند روز آینده از بین دو گزینه آلمانی و هلندی انتخاب می‌شود.
فریده شجاعی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران اظهار کرد: فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال بانوان ایران دو مربی را در نظر گرفته است که بعد از بررسی یکی از آنها به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود.

او ادامه داد: تا چند روز آینده کمیته تیم های ملی رزومه این دو مربی را بررسی می کند و نظر قطعی خودش را اعلام می‌کند. به احتمال زیاد مربی از بین این دو نفر است و گزینه دیگری مدنظر فدراسیون نیست.

شجاعی تصریح کرد: یک مربی از کشور هلند و یک مربی آلمانی مدنظر ما است. هر دوی این مربیان باسابقه هستند و انتخاب هر کدام برای تیم ملی بانوان ما خوب است. مربی هلندی را AFC به فدراسیون معرفی کرد که سابقه خوبی هم در فوتبال دارد و مورد تایید این کنفدراسیون نیز هست.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: شناخت خیلی زیادی از مربی آلمانی ندارم اما مربی هلندی مربی خوبی است و من کارش را دیده ام و نظر خود من هم روی این مربی است اما باید منتظر بمانیم تا نظر قطعی از سوی کمیته تیم های ملی اعلام شود.

او درباره احتمال انتخاب شدن سرمربی ایرانی تصریح کرد: اگر قرار باشد از مربی ایرانی در تیم ملی استفاده کنیم قطعا به عنوان مربی موقت و در کنار مربی خارجی از آن استفاده می کنیم.

شجاعی در پایان گفت: از نظر مالی هم مشکل داریم و هر رقمی که این مربیان پیشنهاد بدهند را نمی توانیم پرداخت کنیم. فدراسیون مبلغی را برای پرداخت به سرمربی تیم ملی بانوان در نظر گرفته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
دورگه ها در تیم ملی فوتبال بانوان
اسامی محرومان یک‌ شانزدهم جام حذفی اعلام شد
بازیكن پرسپولیس در كنار همسر و پسرش + عكس
آسیب دیدگی ژیرو زودتر بهبود می یابد! + تصاویر
تیم ملی پنجشنبه صبح به تهران می‌رسد