قوچان‌نژاد
سایت AFC رضا قوچان‌نژاد را یکی از پنج مهاجم خطرناک جام ملت‌های آسیا معرفی کرد.
جام ملت‌های آسیا 72 روز دیگر آغاز می‌شود. تیم ملی ایران در گروه C این رقابت‌ها با بحرین، قطر و امارات همگروه است و در اولین دیدار باید با تیم ملی بحرین بازی کند.

سایت AFC در گزارشی پنج مهاجم برتر جام ملت‌های آسیا را معرفی کرد که نام رضا قوچان‌نژاد نیز در بین آنها دیده می‌شود. این سایت با معرفی این پنج بازیکن نوشت: فوتبال آسیا در سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده و مهاجمان بزرگی در این قاره متولد شده‌اند که توانسته‌اند فوتبال آسیا را در جهان نشان دهند.

شین‌جی اوکازاکی - ژاپن

تیم کهیل - استرالیا

رضا قوچان‌نژاد - ایران

سون هیونگ مین - کره‌جنوبی

ناصر الشمرانی - عربستان

قوچان‌نژاد

وقتی کارلوس کی‌روش در سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت، تلاش زیادی برای بازیکنان ایرانی که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند، کرد. یکی از این بازیکنان "رضا قوچان‌نژاد" بود. مهاجمی که در ایران متولد ولی در هلند بزرگ شد و مهارت فوتبال را آنجا آموخت. قوچان‌نژاد پس از بازی در تیم‌های پایه فوتبال هلند در سال 2012 اولین بازی خودش را برای تیم ملی ایران انجام داد و از آن زمان هواداران فوتبال در ایران به او لقب "گوچی" دادند.

ماشین گلزنی فوتبال ایران در یازده بازی ملی خود موفق شد 10 گل به ثمر برساند که یکی از این گل‌ها در جام جهانی برزیل بود که وارد دروازه‌ بوسنی شد. قوچان‌نژاد در انتخابی جام ملت‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی ایران داشت و توانست گل‌های مهمی را به ثمر برساند و باعث شود ایران به عنوان تیم نخست گروهش جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد. باید ببینیم آیا این مهاجم ایرانی می‌تواند در استرالیا نیز وظایف گلزنی اش را انجام دهد یا نه.

قوچان نژاد که مدت کوتاهی را در چارلتون انگلیس سپری کرد، در حال حاضر در تیم الکویت کویت بازی می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
برنامه کامل جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵
تصاویر جدید از گالری جواهرات همسر علی دایی
بکام در حال خرید در لس آنجلس + تصاویر
علی دایی در کنار کتایون ریاحی + عکس
خبرسازترین زن فوتبال ایران کیست؟