آلمان و اسپانیا
آلمان و اسپانیا در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های دوستانه فوتبال جهان برابر هم به میدان خواهند رفت. یاران مسی و رونالدو هم در رده ملی در ورزشگاه اولدترافورد برابر هم به میدان می‌روند.
تیم‌های ملی فوتبال جهان فردا (سه‌شنبه) در دیدارهایی دوستانه برابر هم به میدان می‌روند. حساس‌ترین دیدار را اسپانیا و آلمان در شهر بیگو در شمال غرب اسپانیا برگزار خواهند کرد. تقابل قهرمانان جهان در سال‌های 2010 و 2014 جذابیت‌های این دیدار دوستانه را افزایش داده است.

آخرین بازی دو تیم در نیمه‌نهایی جام‌جهانی 2010 بود که ماتادورها با گل "کارلوس پویول" به برتری رسیدند و به فینال راه یافتند و در نهایت به عنوان قهرمانی در جام‌جهانی رسیدند.

علاوه بر آن این دیدار آخرین بازی دو تیم در سال 2014 است و هیچ تیمی نمی‌خواهد این سال را با شکست به پایان برساند.

اسپانیا با هدایت "ویسنته دل‌بوسکه" در حال پوست‌اندازی است. بازیکنان جدید زیادی از جمله "ایسکو"، "کوکه" و "پاکو آلکاسر" به تیم ملی این کشور دعوت شده‌اند و دیگر خبری از "ژاوی"، "ژابی آلونسو" و "داوید ویا" نیست تا لاروخا چهره جدیدی به خود گرفته باشد. آنها در دیدار قبلی‌شان در انتخابی یورو 2016 موفق شدند با 3 گل بلاروس را شکست دهند.

آلمان در سوی دیگر توانست در سال 2014 عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد و حالا باید بدون بازیکنانی چون "مانوئل نویر" و "ژروم بوآتنگ" مصدوم برابر اسپانیا به میدان برود. ژرمن‌ها در بازی قبلی خودشان موفق شدند با 4 گل جبل‌الطارق را شکست دهند.

در بازی‌های قبلی این دو تیم آلمان با 7 برد عملکرد بهتری داشته، اسپانیا نیز 6 بار برابر آلمان پیروز شده و 8 دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

در دیگر دیدار جذاب پرتغال و آرژانتین در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به میدان خواهند رفت. تقابل "کریستیانو رونالدو" و "لیونل مسی" قبل از توپ طلای 2014 انگیزه‌های این دو بازیکن را افزایش داده است.

فرانسه میزبان جام ملت های اروپا 2016 نیز در خانه از سوئد پذیرایی خواهد کرد که این دیدار می‌تواند برای "زلاتان ابراهیموویچ" دیدار ویژه‌ای باشد؛ چرا که این فرصت را دارد تا با هم‌تیمی‌های خود در پاری‌سن‌ژرمن دیدار کند.

اسکاتلند و انگلیس نیز در حالی در سلتیک‌پارک برابر هم به میدان می‌روند که شاگردان "روی هاجسون" تمام بازی‌هایشان را پس از جام بیستم با پیروزی پشت سر گذاشتند.

برنامه بازی‌های دوستانه (سه‌شنبه)

اسپانیا - آلمان

اسکاتلند - انگلیس

فرانسه - سوئد

ژاپن - استرالیا

ایران - کره‌جنوبی

برزیل - اتریش

یونان - صربستان

اسلونی - کلمبیا

رومانی - دانمارک

ایتالیا - آلبانی

آرژانتین - پرتغال


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توقف ایتالیا در انتخابی یورو 2016
جملات تكان دهنده علی دایی پس از درگذشت پاشایی
تصاویری از فرهاد مجیدی و مرتضی پاشایی در کنار هم
موهای عجیب پسر قلعه نویی + عکس
هدیه گرانقیمت کاسیاس به همسرش + عکس