اشتیلیکه
سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی گفت: خوشحالم که مقابل تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا بازی می‌کنیم.
"اولی اشتیلیکه" در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی اظهار کرد: اول باید تشکر کنم که این فرصت برای ما ایجاد شده که مقابل تیم اول آسیا در رنکینگ فیفا بازی کنیم. ما بازی خوبی را پیش از این مقابل اردن انجام دادیم و می‌دانیم اگر که بخواهیم مقابل تیم ایران موفق شویم کار سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره هدف‌ برگزاری بازی با ایران گفت: اسم این دو تیم را نباید دو تیم مقتدر و اول آسیا بگذاریم چون کره در حال حاضر در رتبه چهارم آسیا قرار دارد. برای همین تلاش می‌کنم نحوه بازی این تیم و ذهنیات بازیکنان تیم را تغیر دهم. ما در مسیر آماده‌سازی گام برمی‌دارم. این چهارمین بازی است که من سرمربی تیم کره هستم و ما باید برای پیشرفت کردن بازی‌های زیادی داشته باشیم. طبیعتا من هم مانند کی‌روش در حال آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌ها هستم. پیش از بازی با اردن دو بازی دیگر نیز مقابل تیم‌های آسیایی داشته‌ایم و باید تلاش کنیم روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم کره جنوبی در پاسخ به این که چه شناختی از تیم ملی ایران با توجه به عملکردش در جام جهانی 2014 برزیل دارید، تصریح کرد: من شناخت مناسبی از تیم ایران دارم. به ویژه اشکان دژآگه را خوب می‌شناسم. او در تیم‌های ملی زیر 20 ، 19 و 18 سال آلمان حاضر بود. همچنین روی بحث شکل‌گیری تیم ایران نظراتی را دارم اما عملکرد تمام تیم‌های آسیایی در جام جهانی را چندان موفقیت‌آمیز نمی‌دانم.

وی افزود: بازی‌های تیم ایران در جام جهانی را تماشا کرده‌ام. ایران مقابل آرژانتین بازی نزدیکی انجام داد و دنیا را شگفت‌زده کرد اما در مجموع عملکرد آسیایی‌ها در برزیل خوب نبود و‌ آن‌ها باید تلاش کنند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ایران و کره جنوبی؛ بازگشت هیجان به آزادی
جملات تكان دهنده علی دایی پس از درگذشت پاشایی
تصاویری از فرهاد مجیدی و مرتضی پاشایی در کنار هم
موهای عجیب پسر قلعه نویی + عکس
هدیه گرانقیمت کاسیاس به همسرش + عکس