اشتیلیکه
سرمربی تیم ملی کره جنوبی با ابراز تاسف نسبت به عملکرد داور بازی با ایران گفت: متاسفم که به خاطر ادب بازیکنانم چنین گلی را از ایران خوردیم؛ در حالی که داور در آن صحنه اشتباه کرد ولی در جام ملت‌ها ایران را باز هم ملاقات می‌کنیم.
دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با برتری یک بر صفر شاگردان کی‌روش به پایان رسید. تک گل این دیدار را سردار آزمون در دقیقه 82 به ثمر رساند. این بازیکن ضربه کاشته دیدنی نکونام را که به دو تیرک عمودی برخورد کره بود، از بالای دستان دروازه‌بان کره به گل تبدیل کرد.

"اولی اشتیلیکه" سرمربی تیم کره در نشست خبری بسیار عصبانی بود و گفت: در وهله اول باید به بازیکنان خودم احسنت بگویم چون بسیار عالی بازی و توقعاتم را برآورده کردند. ما صاحب موقعیت‌های گلزنی خوبی شدیم و کنترل توپ را در نیمه نخست در دست داشتیم. بازیکنانم خلاقانه بازی کردند. در دقیقه 9 می‌توانستیم از حریف جلو بیفتیم اما توپ گل نشد و در ادامه هم فرصت‌های زیادی را خلق کردند.

وی افزود: ایران در نیمه اول تنها در دقایق 30 تا 38 دو فرصت گلزنی به دست آورد اما در ادامه باز هم تیم ما برتر بود. در نیمه دوم داور بیشتر به تیم ما نگاه می‌کرد. او به "سان" بازیکن تیم ما کارت زرد داد اما ایرانی‌ها بیشتر از 20 خطا در آن نیمه انجام دادند که داور آنها را ندید.

اشتیلیکه با عصبانیت درباره نیمه دوم این مسابقه گفت:‌ در نیمه دوم کره بازی خوبی انجام داد تا این که در دقیقه 82 داور یا بهتر بگوییم کمک داور گلی را به تیم ایران تقدیم کرد. من از بازی تیمم راضی هستم اما این دومین بار است که تیم ما از این جور گل‌ها می‌خورد. واقعا چرا؟ چون بازیکنان من آرام و مودب هستند؟ هزاران کیلومتر را از کره جنوبی طی کردیم تا به اینجا رسیدیم و این وضعیت واقعا تاسف‌بار بود.

وی ادامه داد: تیم ایران در صحنه گلی که به ثمر رساند سه خطا را انجام داد و آخرین خطا را زننده گل روی دروازه ما داشت و متاسفانه داور هیچ کدام از آنها را ندید.

وی با تهدید تیم ملی ایران خطاب به رسانه‌های کره‌ای گفت: به رسانه‌های کره‌ای می‌گویم که ما در جام ملت‌های آسیا در استرالیا باز هم ایران را ملاقات خواهیم کرد و این بار این ما هستیم که این تیم را شکست می‌دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار ایران و کره جنوبی
خاکسپاری شبانه مرتضی پاشایی با حضور میناوند + تصاویر
شیث رضایی در تشییع جنازه مرتضی پاشایی + عکس
بازیكن جوان استقلال اسم نامزدش را خالكوبی کرد + عكس
آقای گل لیگ برتر پدر شد + عکس