شکست اسپانیا
تیم‌های آلمان و پرتغال در حساس‌ترین دیدارهای دوستانه اروپا برابر حریفانشان صاحب برتری شدند.
تیم‌های ملی فوتبال جهان در آخرین دیدارهایشان در سال 2014 سه‌شنبه شب به میدان رفتند. آلمان و اسپانیا قهرمانان دو جام جهانی اخیر در شهر بارانی بیگو برابر هم به میدان رفتند که ژرمن‌ها با گل دقیقه‌ 89 "تونی کروس" موفق شدند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. در نیمه نخست دو تیم بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. جدی‌ترین موقعیت این نیمه را "ماریو گوتسه" از دست داد. شوت این ها‌فبک جوان را "کاسیاس" به زیبایی دفع کرد. در نیمه دوم نیز اسپانیا کمی بازی را در دست گرفت و یک بار توسط "پدرو" تا آستانه فروپاشی دروازه آلمان پیش رفت که ضربه چیپ پدرو با اختلاف کمی از بالای دروازه آلمان راهی اوت شد. در نهایت پس از خروج کاسیاس و به میدان آمدن "کاسیا"، آلمان موفق شد در دقایق پایانی با ضربه "تونی کروس" به پیروزی برسد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس سه‌شنبه شب پرتغال و آرژانتین در ورزشگاه اولدترافورد برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پرتغال به پایان رسید. در نیمه نخست آرژانتین تیم برتر میدان بود و می‌توانست چند بار دروازه حریفش را باز کند ولی موقعیت‌های "دی‌ماریا" و "مسی" تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم پس از تعویض "رونالدو" و "مسی" بازی کمی آرام شد تا این که با ورود "کوارشما" و سانتر دیدنی این بازیکن، "رافائل گوئرو" گل برتری پرتغال را به ثمر رساند.

انگلیس و اسکاتلند نیز در دیداری جذاب برابر هم به میدان رفتند که شاگردان "هاجسون" در ادامه روند پیروزی‌هایشان موفق شدند این بازی را سه بر یک به سود خود به پایان برسانند. "وین رونی" موفق شد دو گل دیگر برای سه شیرها به ثمر برساند تا یک گام دیگر به شکستن رکورد گلزنی در تیم ملی کشورش نزدیک‌تر شود. رونی در حال حاضر سه گل تا رسیدن به رکورد "بابی چارلتون" فاصله دارد.

برزیل نیز که پس از جام جهانی در تمام بازی‌هایش صاحب برتری شده، موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک اتریش را در شهر وین از پیش‌رو بردارد. "داوید لوئیز" و "روبرتو فریمینو" گل‌های سلسائو را در این دیدار به ثمر رساندند.

همچنین فرانسه میزبان یورو 2016 موفق شد با تک گل "رافائل واران" در دقیقه‌ 83 سوئد را شکست دهد.

ایتالیا نیز برابر آلبانی به میدان رفت و با گل به خودی مدافع حریف صاحب پیروزی یک بر صفر شد.

در آسیا ژاپن موفق شد استرالیا، میزبان جام ملت‌های آسیا را با نتیجه‌ دو بر یک شکست دهد. "اوکازاکی" و "یاسوکی کانو" برای ژاپن و "کیهیل" برای استرالیا گلزنی کردند. تایلند نیز موفق شد با دو گل نیوزیلند را شکست دهد. ایران نیز با تک گل سردار آزمون کره جنوبی را در تهران شکست داد. دیدار چین و هندوراس نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تابلوی نتایج

* اسکاتلند یک - انگلیس 3

* فرانسه یک - سوئد صفر

* اسپانیا صفر - آلمان یک

* پرتغال یک - آرژانتین صفر

* لهستان 2 - سوئیس 2

* ایتالیا یک - آلبانی صفر

* ایرلند 4 - آمریکا یک

* مجارستان یک - روسیه 2

* اتریش یک - برزیل 2

* اسلونی صفر - کلمبیا یک

* یونان صفر - صربستان 2

* بلاروس 3 - مکزیک 2


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار ایران و کره جنوبی
فتوشوت های پسر بکام برای مجله نیویورک تایمز + تصاویر
غذای رژیمی فردوسی پور! + عکس
فندق خانم مدافع پرسپولیس + عکس
مهاجم پرسپولیس در حال آشپزی + عکس