تیم ملی فوتسال
تیم ملی فوتسال برزیل در صورت آماده شدن مقدمات لازم تا سه ماه آینده برای برگزاری دیدار دوستانه به ایران سفر خواهد کرد.
عباس ترابیان با اعلام مذاکره خود با رییس کنفدراسیون فوتسال برزیل جهت حضور این تیم در ایران اظهار کرد: رییس کنفدراسیون فوتسال برزیل در مقابل پیشنهاد من برای سفر این تیم به ایران جهت برگزاری دو بازی تدارکاتی اشتیاق زیادی نشان داد و حتی اعلام کرد حاضر هستند تا سه ماه آینده اگر شرایط‌شان مهیا باشد و ما نیز آماده باشیم، به ایران سفر کنند.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال افزود: البته برزیلی‌ها اسپانسرشان را از دست داده‌اند و مثل سابق نمی‌توانند تمامی هزینه‌ها را خودشان پرداخت کنند. بنابراین از ما درخواست هزینه سفر داشتند تا به ایران بیایند. ما نیز به دنبال این هستیم. در مرحله اول با اسپانسر اصلی فدراسیون فوتبال صحبت کنیم تا پول برزیلی‌ها را تقبل کنند. اگر نشد با اسپانسرهای دیگر صحبت می‌کنیم تا این هزینه‌ها را پوشش دهند.

وی تصریح کرد: اگر تمامی شرایط مهیا شود، تیم ملی فوتسال برزیل برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حاضر خواهد شد. به دنبال این هستیم با سفر یک تیم بزرگ مثل برزیل به تهران جرقه‌ای در شرایط حال حاضر تیم ملی که احتیاج به دیدارهای بین‌المللی بزرگ دارد، زده شود. در گرندپری متوجه شدم تیم ملی احتیاج زیادی به رویارویی با چنین تیم‌هایی دارد؛ چرا که این جوانان میدان بین‌المللی کمی را دیده‌اند و باید با تیم‌های بزرگ بازی کنند تا به خودباوری لازم برسند.

ترابیان همچنین از مذاکرات خود با تیم‌های گواتمالا و کلمبیا برای دیدار رفت و برگشت دوستانه با فوتسال ایران خبر داد و گفت: مسئولان گواتمالا ابراز علاقه کرده و حتی نامه رسمی نیز فرستاده و از ایران دعوت کرده‌اند ولی ما در جواب گفتیم به شرط این که این دیدار دوستانه رفت و برگشت باشد حاضریم به گواتمالا بیاییم. کلمبیایی‌ها هم قرار شد به ما تاریخ اعلام کنند تا با آنها نیز دیدار رفت و برگشت برگزار کنیم.

عضو هیات امنای رقابت‌های گرندپری با بیان این که این رقابت‌ها در ماه آگوست (مرداد) سال آینده برگزار خواهد شد گفت: به دنبال این هستیم که این رقابت‌ها سال آینده بسیار بهتر از امسال برگزار شود.

وی در پایان درباره نتایج ضعیف تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی گرندپری گفت: روز یکشنبه قرار است در کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را با حضور علی کفاشیان، آیت‌اللهی و اعضای این کمیته‌ برگزار کنیم و در آن جلسه راجع به نتایج تیم ملی در گرندپری و همچنین عملکرد کادرفنی این تیم بحث و تبادل‌نظر کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
سومی فوتسال ایران در تورنمنت گرندپری
فتوشوت های پسر بکام برای مجله نیویورک تایمز + تصاویر
غذای رژیمی فردوسی پور! + عکس
فندق خانم مدافع پرسپولیس + عکس
مهاجم پرسپولیس در حال آشپزی + عکس