تیم ملی فوتبال
تیم ملی فوتبال ایران وارد ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای جنوبی شد.
اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از دو پرواز با بلیت های اکونومی از تهران به دوبی و سپس از دوبی به ژوهانسبورگ وارد پایتخت آفریقای جنوبی شدند. بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در ساعت 17 به وقت محلی وارد این کشور شدند.

تنها غایبان سفر تیم ملی محمد نوری و سروش رفیعی هستند که به دلیل مشکلات اداری نتوانستند به همراه سایر بازیکنان در این پرواز حاضر باشند.

ملی پوشان ایران ابتدا ساعت 4:10 به وقت تهران به دوبی پرواز کردند و پس از آن راهی ژوهانسبورگ شدند. پیش از عزیمت تیم ملی به آفریقای جنوبی، هوشنگ مقدس سرپرست تیم اعزامی ایران به همراه کارلوس کی روش، دن گاسپار و اوسیانو به سایر ملی پوشان اضافه شدند.

*حاشیه های سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی

- اتحاد و همدلی بالایی بین بازیکنان مشاهده می شود و آنها آماده هستند تا با شروع تمرینات، مرحله ای تازه از روند آماده سازی خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا طی کنند.

- کارلوس کی روش در آفریقای جنوبی دارای شهرت زیادی است و به محض ورود تیم ملی به این کشور، افراد زیادی برای خوش و بش با سرمربی تیم ملی به نزد او آمدند.

- مسوولان فرودگاه ژوهانسبورگ به محض اینکه متوجه حضور تیم ملی ایران شدند، گیت ویژه ای را برای گذر ملی پوشان ایران باز کردند تا کادرفنی و بازیکنان ایران در کمترین زمان ممکن مراحل ورود به خاک آفریقای جنوبی را طی کنند.

- پیش از خروج اعضای تیم ملی از فرودگاه، اتوبوسی آماده بود تا ملی پوشان ایران را به هتل "پرتوریا" برساند. در همان اتوبوس هم کلید اتاق بازیکنان و اعضای کادرفنی به آنها تحویل داده شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
سفر ملی‌پوشان فوتبال به آفریقای جنوبی
رونمایی از ماشین شیک پسر قلعه نویی + عکس
نیکول شرزینگر با لباس های گربه در کنار قهرمان فرمول یک + تصاویر
دختری با لباس مردانه در استادیوم فوتبال + عکس
درگیری‌ برای گرفتن عکس یادگاری با قلعه نویی + عکس