تمرین تیم ملی
تیم ملی فوتبال ایران در دومین روز از اردوی آفریقای جنوبی تمرین بسیار با نشاط و در عین حال جدی را برگزار کرد.
مطابق پیش بینی ایستگاههای بین المللی هواشناسی امروز هوای ژوهانسبورگ بارانی بود. باران بسیار شدیدی از صبح روز سه شنبه در پایتخت آفریقای جنوبی شروع به باریدن گرفته بود و همین مساله باعث شده بود که هوای مطبوع و بهاری ژوهانسبورگ سر و شکل بهتری هم به خود بگیرد.

بازیکنان تیم ملی صبح سه شنبه به محل تمرین رفتند و زیر بارش شدید باران تمرین بسیار با نشاط و در عین حال جدی را برگزار کردند. مدت زمان این تمرین 90 دقیقه بود و بازیکنان به مرور برنامه های تاکتیکی کادرفنی پرداختند.

انگیزه بالای بازیکنان به همراه جدیت کادرفنی باعث شده بود که فضای بسیار جدی ای در تمرین حاکم شود. کارلوس کی روش که دیروز بر بالا بردن تمرکز بازیکنان تاکید کرده بود امروز با تاکید دوباره بر این مساله در طول بازی درون تیمی از بازیکنان می خواست که از تمامی فضای زمین تمرینی استفاده کنند. او همچنین از بازیکنان می خواست که با حمله از کناره ها و عمق خط دفاعی، مهاجمان را در موقعیت حمله قرار دهند.

بازیکنان پس از اینکه بدنهای خود را گرم کردند، دو به دو تقسیم شدند و با توپ تمرین کردند. سپس بازیکنان حاضر به غیر از سه دروازه بان به دو گروه تقسیم شدند و بازی تحت فشار پرداختند. سپس در یک چهارم زمین این دو تیم با اضافه شدن دروازه بانها بازی درون تیمی برگزار کردند و در ادامه همین دو تیم در زمینی بزرگتر به بازی پرداختند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نخستین تمرین تیم ملی در آفریقای جنوبی + تصاویر
کریس رونالدو در کنار مادرش + عکس
کلیپس در فوتبال بانوان دردسرساز شد!
قهرمان کشتی جهان در حال واکس زدن کفش زائران + عکس
فابرگاس و همسرش آماده جشن کریسمس + عکس