بحرین
فهرست 23 نفری تیم ملی فوتبال بحرین برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد. بحرین در نخستین دیدار خود در استرالیا به مصاف ایران می‌رود و سرمربی این تیم دیدار برابر ایران را جدی‌ترین محک برای تیمش دانست.
سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین اسامی 23 بازیکن را برای جام ملت‌های آسیا 2015 اعلام کرد. "مرجان عید"، سرمربی بحرین در نشستی خبری درباره شرایط تیمش سخن گفت و تیم ملی فوتبال ایران را جدی‌ترین رقیب برای تیمش اعلام کرد.

"مرجان عید"، جانشین "عدنان حمد" در تیم ملی فوتبال بحرین شده است. در جام خلیج فارس هدایت تیم ملی فوتبال بحرین را عدنان حمد عراقی بر عهده داشت اما این تیم نتوانست نتایج خوبی به دست آورد تا این مربی عراقی از کار برکنار و مرجان عید جانشین او شود.

جام ملت‌های آسیا 2014 از 9 تا 31 ژانویه در استرالیا برگزار می شود و تیم ملی فوتبال بحرین با تیم های قطر، امارات و ایران همگروه است. قرار است این تیم برای آمادگی بهتر در این رقابت ها در مالزی اردو بزند. شاگردان عید در نخستین دیدار خود یازدهم ژانویه به مصاف تیم ملی فوتبال ایران می روند.

در فهرست 23 نفره ای که سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین اعلام کرد اسامی بازیکنانی چون فوزی عایش، جیپسی جون و عبدالله عمر دیده می شود. این سه بازیکن از سرشناس ترین بازیکنان بحرین به شمار می آیند که در جام کشورهای حوزه خلیج فارس به تیم بحرین دعوت نشدند.

فهرست 23 نفری بحرین:

سید محمد جعفر، اشرف وحید، حمد الدوسری، محمد حسین، حسین بابا، راشد الحوطی، عبدالله الهزاع، محمد دعیج، عبدالله عبدو، محمد الطیب، عبدالله شلال، سامی الحسینی، عبدالله عمر، جیپسی جون، فوزی عایش، اسماعیل عبداللطیف، ولید الحیام، عبدالوهاب علی، عبدالوهاب المالود، سید ضیاء سعید، سید احمد جعفر کریمی، عبدالله یوسف، فیصل بودهوم.

مرجان عید در نشستی خبری ایران را قوی ترین تیم این گروه دانست و گفت: دیدار نخست ما برابر ایران بهترین و جدی ترین محک برای ماست. تیم ملی فوتبال ایران شانس نخست صعود به دور بعد است. همه تیم ها این شانس را دارند تا به دور بعد صعود کنند. نهایت تلاش خود را برای موفقیت در این دیدار انجام می دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
فهرست ژاپن برای جام ملت‌های آسیا
تعطیلات ونیزی مسی به همراه همسر و فرزندش + تصاویر
عکسی جالب از فردوسی پور
گلر استقلال در آغوش شیر + عکس
فداکارترین فوتبالیست دنیا + عکس