تماشاگران ایرانی
تماشاگران عراقی پیش از شروع بازی تیم‌های ملی ایران و عراق در استادیوم کانبرا دور افتخار می‌زنند.
تماشاگران ایرانی و عراقی تعدادشان حدود سه هزار نفر می‌شود که البته تا الان سهم تماشاگران دو تیم تقریبا برابر است.

در میان هواداران ایرانی، استرالیایی‌ها هم دیده می‌شوند که لباس تیم ملی ایران را بر تن کرده‌اند و با پرچم کشورمان در استادیوم حاضر شده‌اند.

گروهی بالغ بر 70 نفر از تماشاگران عراقی که مقابل استادیوم به عنوان لیدر شادی می‌کردند و با ادوات موسیقی آواز می خواندند وارد استادیوم شده و دور تا دور ورزشگاه دور افتخار زدند.

هنوز هیچ حاشیه‌ای میان تماشاگران دو تیم نیست و مشخص است که برای تشویق کردن تیم خودشان سبقت می‌گیرند.

مقابل استادیوم 21 هزار نفری شهر کانبرا، فضای جالبی از حضور تماشاگران ایجاد شده است. گروهی از تماشاگران عراقی با در دست داشتن پرچم‌های کشورشان به سر دادن سرودهای حماسی عربی می‌پردازند.

در فاصله 20 متری آنها نیز ایرانیان با سر دادن شعار "خلیج همیشه فارس" و "عراق بداند، ایران برنده است"، به تشویق تیم ملی ایران می‌پردازند.

پرچم کشورمان فراوان در میان تماشاگران وجود دارد و اکثر آنها هم چه زن و چه مرد لباس های تیم ملی فوتبال ایران را به تن کرده‌اند.

یکی از نکات جالب توجه، حضور تماشاگران که می‌توان گفت تعدادشان نزدیک به یک هزار نفر می‌شود، این است که بعضی از عراقی‌ها پرچم ایران را هم به دست دارند.

مقابل ورودی استادیوم افرادی که بعضا عراقی هستند، تی شرت هایی را به فروش می رسانند که نیمی از آن به رنگ زرد استرالیایی و نیمی دیگر پرچم عراق یا ایران است. ظاهرا برای آنها فرقی نمی‌کند که چه لباس و پرچمی را بفروشند.

بلیت‌های مسابقه در دو نوع 29 و 49 دلاری مقابل استادیوم به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از حاشیه‌های جالب توجه پیش از آغاز مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و عراق استقبال خبرنگاران استرالیایی و کره‌ای از این مسابقه است.

تاکنون حدود 1000 نفر در درب ورودی ورزشگاه حضور دارند و درب استادیوم بر روی آنها باز است و تماشاگران ایرانی و عراقی هر دو از یک ورودی وارد استادیوم می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ایران برابر عراق سفیدپوش می‌شود
ستاره های تنیس در مهمانی سالانه ملبورن + تصاویر
نتیجه دیدار کره جنوبی و ازبکستان
نتیجه دیدار استرالیا و چین
اودگارد به رئال مادرید پیوست