فریاد کی‌روش
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از باخت مقابل تیم ملی فوتبال عراق به شدت ناراحت بودند و برخی از آنان با چشمانی گریان حاضر به ترک ورزشگاه کانبرا نبودند.
در حالی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد، برخی از بازیکنان تیم ملی ایران به شدت از این موضوع ناراحت بودند و در حالی که اشک از چشمان آنها جاری شده بود با جام ملت‌های آسیا وداع کردند.

بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری به شدت از باخت ایران ناراحت بودند و در حالی که پورعلی گنجی موفق شده بود در این جام نمایش خوبی از خود نشان دهد به زمین چمن کانبرا دوخته شده و بازیکنان تیم ملی به زحمت توانستند او را از زمین بلند کنند.

بازیکنانی همچون انصاری فرد، امید ابراهیمی و اشکان دژاگه به سایر بازیکنان دل داری می‌دادند. قوچان نژاد تنها بازیکنی است که به سمت تماشاگران رفته و از آنها تشکر کرد.

عراقی‌ها‌ آنقدر از نتیجه‌ به دست آمده خوشحال بودند که گویی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده‌اند. آنها لباس‌هایشان را از تن در آورده و دور افتخار زدند.

برخی از تماشاگران ایرانی که از نتیجه‌ شوکه شده‌ بودند، توان ترک ورزشگاه را نداشتند، این در حالی است که کی‌روش علی‌رغم اعتراضات شدیدش طی بازی به داور چهارم و ناظران AFC پس از پایان بازی و شکست تیم ملی نیز همچنان نسبت به عملکرد داور معترض بود و به شدت به ناظران AFC اعتراض می‌کرد و بر سرشان فریاد می‌کشید.

تماشاگران عراقی نیز بیرون ورزشگاه با به احتزاز در آوردن پرچم کشورشان به شادی و پای کوبی پرداختند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار ایران و عراق
ستاره های تنیس در مهمانی سالانه ملبورن + تصاویر
نتیجه دیدار کره جنوبی و ازبکستان
نتیجه دیدار استرالیا و چین
اودگارد به رئال مادرید پیوست