سرمربی عراق
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق می‌گوید که باید در طول 90 یا 120 دقیقه‌ تیم ملی ایران را شکست می‌دادند.
"راضی شنیشل" در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق که با صعود عراقی‌ها به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید، گفت: داوری جزوی از بازی است و اشتباه‌ها در هر بازی پیش می‌آید. داور این دیدار بر روی یکسری از تصمیمات نیز علیه عراق سخت گیرانه عمل کرد و بعضی از بازیکنان ما دو اخطاره شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی عراق پس از جبران گل در هوای شادی پس از گل قرار می‌گرفتند. اگر این گونه نبود ما باید در 90 یا 120 دقیقه‌ این بازی را می‌بردیم.

سرمربی تیم ملی عراق با اشاره به این که عملکرد دو دروازه‌بان در ضربات پنالتی پر اشتباه بود، گفت: مردم عراق پس از این بازی خوشحال هستند و کشور عراق که کشوری جنگ زده و در حال نبرد با داعش است، هم اکنون مردمش به یک شادی جدید دست یافته‌اند و دارای موقعیتی همچون سال 2007 هستند که گویی برای آنها تکرار شده است.

راضی شنیشل با تراژیک و دراماتیک خواندن پیروزی مقابل تیم ملی ایران، اظهار کرد: مردم عراق زیر حملات بمب و موشک هستند و این هدیه خدا برای همه هواداران تیم ملی فوتبال عراق بود.

او ادامه داد: من به "یونس محمود"، اعتقاد دارم و او آن طور که من می خواستم بازی کرد. راضی شنیشل در پاسخ به این سوال که آیا شما به این پیروزی مقابل ایران سیاسی نگاه می‌کنید؟ گفت: من فقط فوتبالی نگاه می‌کنم. ما پیروز شدیم و به مرحله نیمه نهایی رفتیم. بازیکنان من تمام تلاششان را برای کسب پیروزی انجام دادند. ما مقابل یکی از تیم‌های خوب همچون ایران به پیروزی رسیدیم. پس حالا که به دور بعد صعود ‌کرده‌ایم برای تیمم شانس قائل هستم. البته کره، استرالیا و ژاپن از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار ایران و عراق
ستاره های تنیس در مهمانی سالانه ملبورن + تصاویر
نتیجه دیدار کره جنوبی و ازبکستان
نتیجه دیدار استرالیا و چین
اودگارد به رئال مادرید پیوست