درخواست ایران
AFC اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موضوع دوپینگی بودن علا عبدالزهرا ملی‌پوش عراقی را رد کرد و رای به ادامه حضور تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا داد. مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی در استرالیا این خبر را تایید کرده است.
پس از جنجالی 48 ساعته در موضوع دوپینگی بودن بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز و عضو تیم ملی فوتبال عراق، کمیته‌ی انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از نشستی مفصل و بررسی‌ مستندات و مدارک ارائه شده از سوی ایران رای به رد اعتراض ایران داد و اعلام کرد که ادامه حضور تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا بلامانع است.

پس از آن که فدراسیون فوتبال ایران دلایل و مستندات خود را در مورد دوپینگ بازیکن تیم ملی فوتبال عراق ارائه کرد و بررسی این موضوع را خواستار شد، جلسه‌ای در AFC از ظهر روز یکشنبه به وقت استرالیا و 7 صبح به وقت ایران برگزار شد، اما سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست ایران را برای تغییر نتیجه دیدار مقابل عراق را نپذیرفت و بر این اساس عراق حضورش در ادامه جام ملت‌ها قطعی شد.

فدراسیون فوتبال ایران پس از دیدار روز جمعه در مقابل عراق و شکست در ضربات پنالتی بلافاصله دلایل خود را برای دوپینگی بودن علا عبدالزهرا مطرح کرد. پس از مطرح شدن این ادعا از سوی ایران و درخواست ایران از AFC برای بررسی طرح اتهام علیه این بازیکن، کمیته انضباطی AFC جلسه اضطراری را برای این موضوع برگزار کرد.

براساس این گزارش، تیم ملی فوتبال ایران پس از این رای کنفدراسیون فوتبال آسیا دوشنبه وارد تهران خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
جلسه‌ کمیته‌ انضباطی AFC آغاز شد
تماشاگران دیدار ایران و عراق + تصاویر
ملاقات های خواننده 19 ساله امریکایی و روماریو + تصاویر
مادر مسی + عكس
دختر ستاره تیم ملی والیبال + عکس