پیروزی تیم ملی امید
ملی پوشان امید ایران میانمار را شکست دادند.
دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران با میانمار با نتیجه 3 بر یک به سود ملی‌پوشان ایران به اتمام رسید.

در این دیدار که از ساعت 18:30 به وقت ایران در آنتالیای ترکیه برگزار شده بود، ملی پوشان امید ایران با ترکیب گودرز داودی، علی عبدالله زاده، مجید حسینی، جلال عبدی، محمد علی فرامرزی، فرشید اسماعیلی، میلاد محمدی، زبیر نیک‌نفس، بهنام برزای، احسان پهلوان و یاسر وکیلی وارد زمین شدند.

این گروه از ملی پوشان ایران که در دیدار صبح  یکشنبه مقابل نماینده قزاقستان به میدان نرفته بودند برای آمادگی بیشتر مقابل میانمار پا به توپ شدند.

در دقیقه 6 این دیدار میلاد محمدی توپی را روی دروازه میانمار ارسال کرد و این توپ با ضربه سر بهنام برزای، کاپیتان تیم امید وارد دروازه میانمار شد.

در دقیقه 19 حرکت پا به توپ میلاد محمدی در داخل محوطه جریمه میانمار و شوت سنگین این بازیکن، گل دوم ایران را به ثمر رساند. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم ملی امید ایران به پایان رسید.

در نیمه دوم با صلاحدید سرمربی چند تغییر در ترکیب تیم ایران صورت گرفت. در دقیقه 82 مهاجم میانمار با یک ضربه سر موفق شد دروازه تیم ایران را باز کند اما این ملی‌پوشان ایران بودند که در لحظات پایانی این دیدار و در دقیقه 89 با ضربه فنی احسان پهلوان گل سوم را به ثمر رساندند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود تیم ملی امید ایران به پایان رسید. گروهی دیگر از ملی پوشان امید ایران به مصاف تیم فوتبال تاراد قزاقستان رفتند و موفق شدند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسند.

تیم ملی فوتبال امید ایران برای برپایی یک اردوی 12 روزه عازم آنتالیای ترکیه شدند. ملی پوشان ایران در این اردو چند دیدار تدارکاتی را برگزار می‌کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تیم ملی امید نماینده قزاقستان را شکست داد
میز شام کاپیتان چلسی و همسرش + عکس
ناامیدی ملی پوشان پس از شنیدن رای AFC + عکس
ستاره‌های بارسلونا در جشن تولد فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
درخواست ایران رد شد