قلعه نویی
سرمربی استقلال در واکنش به ملی‌پوشان تیمش که نگران ساق‌شان برای جام‌جهانی هستند گفت: «باید بیمارستان هزار تختخوابه بزنیم!»
از جمله دغدغه‌های این فصل استقلال داشتن چندین بازیكن ملی‌پوش در جمع نفراتش است. بازیكنانی چون صادقی، بیگ‌زاده، منتظری، حیدری، نكونام و تیموریان كه تا حد زیادی پیكره اصلی تیم‌ملی را تشكیل می‌دهند.

گرچه در خیلی موارد نقطه اتكا و قوت این تیم تهرانی مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند اما در نقطه مقابل اسباب به دردسر افتادن همین تیم هم شده‌اند. این نفرات را به بازیكنان دیگری چون قاضی و رحمتی اضافه كنید كه خود را مستحق پوشیدن پیراهن تیم‌ملی می‌دانند تا بیش از پیش به حساسیت این بازیكنان در مورد سلامتی‌شان پی ببرید.

بی‌شك هر یك از این نفرات (به‌ویژه 6 نفر اصلی) با علم به این موضوع كه كارلوس كی روش اهل تغییر نفر و تاكتیك نیست از حالا خودشان را در جام‌جهانی و جشنواره فوتبالی برزیل فیكس یا حداقل روی نیمكت می‌بینند و از این حیث مراقب سلامتی‌شان هستند.

این مساله البته این روزها برای امیر قلعه‌نویی و مدیران استقلال كه چشم امیدشان به همین نفرات است به دردسر غیرقابل انكاری تبدیل شده است.

اینكه هر یك از آنها به محض مواجهه با مصدومیت حتی جزیی برای پرهیز از هر نوع ریسك یا خطری خود را به آغوش كادر پزشكی انداخته و به طور مثال مداوای 2جلسه‌ای را با وسواس بیشتر به 4 جلسه (دو برابر) افزایش می‌دهند تا با صحت و سلامت كامل به تمرینات و مسابقات برگردند.

حالا این موضوع به یكی‌ دیگر از مشكلات كادرفنی استقلال تبدیل شده است تا ستاره‌های به نام خود را به جای یك هفته دو یا چند هفته دور از میادین ببیند. این روزها اگر پای درد دل مربیان استقلال بنشینید بارها اصطلاح «مركز هزار تختخوابی» را از زبان‌شان می‌شنوید كه اوضاع استقلال را به آن تشبیه می‌كنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
خودروی امیر قلعه نویی+ تصاویر
محمدرضا فروتن و کریم باقری در کنارهم+ عکس
مدرسه‌ای که توسط علی دایی افتتاح شد+ تصاویر
خودروی میلیاردی مسعود شجاعی+ تصاویر
ازدواج فوتبالیست ایرانی در قطر