رضایت جمشیدیان
ماجرای پیوستن یعقوب کریمی به استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات و خارج کردن نام احمد جمشیدیان از فهرست آبی‌پوشان باعث حرف و حدیثهای زیادی شده است.
تمامی باشگاه‌ها تنها در یک ساعت مقرر می‌توانند قرارداد بازیکنان خود را در هیات فوتبال ثبت کنند اما ظاهرا باشگاه استقلال قرارداد جمشیدیان را به صورت یکطرفه فسخ کرده است و این مساله با نارضایتی این بازیکن صورت گرفته است.حتی می گویند استقلالی ها قرارداد کریمی را بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات و بامداد روز سه شنبه ثبت کرده اند.

رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران اما در این مورد می گوید:« من روز دوشنبه ساعت 17:30 هیات فوتبال را ترک کردم اما آقای شیرازی در هیات ماندند تا اگر بازیکنی باقی ماند قراردادش را ثبت کند.اینکه گفته می‌شود قرارداد کریمی نیمه‌های شب به ثبت رسیده صحت دارد و قرارداد او دیروز ثبت شد.»او در حالی این موضوع را عنوان می کند که خبرنگاران دوشنبه شب تا ساعت 21:30 در هیات فوتبال بودند ولی خبری از ثبت قرارداد کریمی نشد.این در حالی است که یک باشگاه برای خروج از فهرست نام یک بازیکن باید فسخ قرارداد او را به هیات ارسال کند و در نهایت با رضایتنامه کتبی این بازیکن نام بازیکن دیگری را جایگزین کند.

عابدینی اما در این خصوص می گوید:«درست است اما لازم نبود باشگاه استقلال این کار را انجام دهد. آنها نامه فرستادند و گفتند نام جمشیدیان را از فهرست خارج می‌کنیم. حتما جمشیدیان راضی بوده که باشگاه اسمش را از لیست خارج کرده است. در صورتی که جمشیدیان نامه فسخ را امضا نکند و باشگاه استقلال هم نخواهد از سهمیه بازیکن آزاد خود استفاده کند در آن صورت قرارداد یعقوب کریمی با استقلال فسخ می‌شود.»

اخبار پشت پرده اما حاکی از آن است که استقلالی ها بدون اینکه امضا و رضایت جمشیدیان را جلب کنند قرارداد این بازیکن را فسخ کرده اند. جمشیدیان از تصمیمی که استقلالی ها برای فسخ قراردادش گرفتند به شدت ناراحت است ولی فعلا سکوت کرده است.جمشیدیان به دوستانش گفته که استقلالی ها بدون هماهنگی او اسمش را از فهرست بیرون آورده اند و حاضر هم نیست برای این کار با استقلالی ها توافق کند.

این در حالی است که مسئولان استقلال امروز بارها با جمشیدیان تماس گرفته اند تا او را برای امضای برگه فسخ قرارداد راضی کنند ولی جمشیدیان حاضر به انجام این کار نشده است.استقلالی ها مدعی هستند قوانین اجازه می دهد هر تعداد بازیکن که می خواهند جابجا کنند ولی نکته مهم این است که آنها بدون رضایت جمشیدیان این کار را انجام دادند و در واقع این تخلف محسوب می شود.امروز جمشیدیان به دوستانش گفت که از اقدام غیر اخلاقی باشگاه استقلال به شدت ناراحت است و از حق خود عقب نشینی نخواهد کرد.این در حالی است که رسانه ها هم امروز مطالب مختلفی در مورد نکات ابهام آمیز این موضوع منتشر کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
هافبک استقلال از فهرست آبی‌ پوشان خارج شد
ازدواج مدافع تیم ملی ایتالیا که گاز گرفته شد + تصاویر
دختر ظریف در فرودگاه + عکس
ویلای باشکوه گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس + عکس
یک خواننده در کنار بازیکنان والیبال در ایتالیا + تصاویر