حمایت از قلعه‌ نویی
سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید اعضای هیات مدیره این تیم به حمایت از کادرفنی آبی پوشان اعتقاد دارند.
سید سعید افجه‌ای درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه که روز گذشته برگزار شد، گفت: این جلسه مطابق هفته‌های گذشته در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد و جو صمیمانه‌ای بر آن حاکم بود و درباره مسائل مختلفی در آن هم اندیشی شد. با توجه به حضور آقای افشارزاده در کره جنوبی، نخستین مسئله‌ای که در این جلسه مطرح شد، گزارشی از وقایع ده روز گذشته بود و درباره برخی مسائل رخ داده در این جلسه صحبت‌هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: بعد از ارائه این گزارش، آقای دین محمدی و صالح‌نیا در جلسه هیات مدیره گزارشی را درباره وضعیت تیم امید استقلال ارائه دادند و کمی از مشکلات سخت افزاری و امکانات تیم امید هم صحبت کردند و پس از آن اعضای هیات مدیره بودجه‌ای برای حل این مشکلات مصوب کردند.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: مذاکرات مفصلی در این جلسه برای تیم بزرگسالان شکل گرفت. در مجموع هیات مدیره به حمایت و پشتیبانی کامل از تیم تاکید کردند. اعضای هیات مدیره به کادرفنی استقلال اعتماد کاملی دارند و بر این باورند که با پشتیبانی از تیم، نتایج استقلال بهتر می شود و در نهایت رضایت هواداران کسب می شود.

او در ادامه درباره آخرین مصوبه هیات مدیره در این جلسه صحبت کرد و عنوان کرد: آخرین بحثی که در هیات مدیره مصوب شد، وضعیت بودجه باشگاه تا نیم فصل بود. در این جلسه راه‌های تامین منابع مالی و هزینه‌های باشگاه بررسی شد تا مشکلی در ادامه راه وجود نداشته باشد. به هرحال ما یک سری از بدهی‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم و باید آنها را هم پرداخت کنیم که این مسئله دور از نگاه ما نبود و برای آنها هم برنامه‌ریزی کردیم.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای جریمه بازیکنان استقلال به دلیل سه شکست اخیر گرفته شده است یا خیر، بیان کرد: با توجه به بازی روز پنجشنبه برابر ملوان و تعطیلی لیگ پس از این هفته، بررسی و صحبت درباره جریمه کردن یا نکردن بازیکنان به جلسه بعد از تعطیلات لیگ موکول شد.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان با رد اظهارات منتسب به او که گفته شده وی از کم کاری دو بازیکن در بازی با ذوب آهن صحبت کرده است، گفت: من به هیچ وجه نگفته‌ام که دو بازیکن استقلال در بازی با ذوب آهن کم کاری کرده اند. من از رسانه‌های عزیز می‌خواهم در جهت آرامش استقلال حرکت کنند و از دامن زدن به اخبار کذب خودداری کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
احکام کمیته انضباطی مثل فیلم‌های اول انقلاب تکراری است
عكس جدید از فرهاد مجیدی و محمدرضا گلزار
همسر و دختران وحید شمسایی + عکس
عکس تکان دهنده مدافع استقلال
عیادت علی دایی از مظلومی + عکس