نتیجه استقلال و فولاد نوین
استقلال در دیداری دشوار موفق شد تا در وقت‌های اضافه فولاد نوین اهواز را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی برود.
دیدار فولاد نوین اهواز و استقلال تهران از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید. تک گل این دیدار را رمضانی در دقیقه 109 به ثمر رساند. به این ترتیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پارسه می‌رود.

گزارش نیمه اول:

در نیمه نخست این دیدار فولادی‌ها بازی روان‌تری نسبت به مهمانشان ارائه دادند و در خلق موقعیت‌ها موفق‌تر بودند.

در دقیقه دوم این دیدار فولادی‌ها در یک ضربه ایستگاهی می‌توانستند به گل برسند اما واکنش دیدنی فروزان مانع از گلزنی آنها شد و در دقیقه 13 هم وحید همراز در مصافی تک به تک می‌رفت تا دروازه استقلالی‌ها را باز کند اما باز هم فروزان موفق عمل کرد و این توپ را در آغوش گرفت.

با این‌حال استقلالی‌ها هم در اواسط این دیدار کمی بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 22 شوت کریمیان می‌توانست فرصت خوبی برای استقلالی‌ها باشد که ضربه او با دفع مدافعان فولاد نوین به کرنر تبدیل شد. همچنین در دقیقه 33 شوت خوب شهباززاده را بهادرانی، دروازه‌بان تیم اهوازی با واکنشی زیبا مهار کرد. پس از این موقعیت فولادی‌ها بازی بهتری نسبت به استقلال ارائه کردند اما فرصت جدی گلزنی‌ای بدست نیاوردند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم این دیدار، بازی در اختیار آبی‌پوشان پایتخت بود و شاگردان قلعه نویی بر توپ و میدان کاملا مسلط بودند. آنها در دقیقه 48 می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند اما بی دقتی شهباززاده مانع از این اتفاق شد. در این فرصت فخرالدینی با نفوذ از جناح راست یک پاس مناسب به این بازیکن داد و وی در دهانه دروازه توپ را با بی دقتی به آسمان زد.

از دیگر فرصت‌های جدی استقلالی ‌ها روی دروازه حریف، می‌توان به تک به تک شدن شهباززاده در دقیقه 76 اشاره کرد. این بازیکن با وجود جا گذاشتن دروازه‌بان فولاد نوین نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و شوت کم جان او راهی اوت شد.

در اواخر این دیدار فولادی‌ها کمی از لاک دفاعی خارج شدند و به همین دلیل بازی به سمت تعادل رفت با این‌همه این استقلال بود که بازهم فرصت گلزنی را براحتی از دست داد. این‌بار این مهدی کریمیان بود که در دقیقه 88 توپ ارسالی خسرو حیدری را با یک شوت به سمت دروازه فولاد زد اما توپ او به تیرک دروازه‌ این تیم خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

* گزارش وقت‌های اضافه:

در وقت اضافه نخست این دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و هر دو تیم با ارائه یک بازی آرام به سپری کردن وقت مشغول بودند اما در وقت‌های اضافه دوم این رمضانی بود که در دقیقه 109 گل برتری استقلال را به ثمر رساند. این بازیکن جوان با یک شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد تا دروازه تیم اهوازی را باز کند و تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی ببرد. استقلال در این مرحله به مصاف پارسه می‌رود که موفق شد فولاد خوزستان را حذف کند.

ترکیب فولاد نوین:‌ ابولفضل بهادرانی، رضا مرادی، رضا حاتمی فرید، ادریس کوچکی، عبدالله ناصری، مصطفی ماهی، داوود شاه وارویی، علی اصغر عاشوری، مهدی زبیدی، وحید همراز و محمد جلیزی (احمد زلیکانی 52)

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، پژمان نوری (علی‌رضا رمضانی 68)، مهدی کریمیان (امیرحسین طاهونی 120)، آندرانیک تیموریان (خسرو حیدری 45)، امید ابراهیمی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
سپاهان از جام حذفی کنار رفت
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس